$3,40 SNG 3 spelers, 1 zeer shortstacked

• raasz
      raasz
      Bronze
      Hey,

Ben ik een ontzettende donk in deze hand?
      Ik besluit de SB alleen te completen omdat villain vrij passief was postflop en ik geen risico wilde nemen met een push. Ik bet uit omdat ik mijn middel pair vrij sterk acht, hij called en ik ben dan in principe klaar met de hand. de turn geeft me echter trips. Ik besluit all the way te gaan.

Wat doe ik hier goed/verkeerd?
      - fold preflop omdat villain 2 nog minder dan 1BB heeft?
      - pushen om zodoende meer chips te vergaren>meer kans op 1e plaats?
      - preflop callen en postflop verder kijken?

Ben benieuwd naar jullie reacties! mazzels

http://www.pokerhand.org/?2346156
  • 2 antwoorden
    • Emtiy
      Emtiy
      Bronze
      Ik zou hier preflop gewoon folden. Je hebt nog genoeg chips om een goede kans te hebben heads-up, dus je wilt eigenlijk helemaal geen risico nemen in deze hand. Het enige goede resultaat dat je kunt bereiken met callen is dat hij checkt en je flopt een monster, die kans is gewoon veel te klein.
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ja, ik uberdonk hier gewoon. Ik had beter kunnen folden, en in de volgende hand was die shortstacked all-in geweest. Dan was ik hoogstwaarschijnlijk al 2e geworden en had ik zeker een kans gemaakt heads-up. Die speler was vrij easy te lezen en ik had zeker een edge op hem. Ik moet zeggen dat ik preflop niet goed heb nagedacht, als ik even goed had opgelet op de kleine stack dan had ik gefold.
      Postflop ben ik trouwens wel ongelukkig... trips en dan tegen een full house staan.

Maar ja, weer wat geleerd.