Stem op de winnaar van de 100K wedstrijd!

• 11 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Shit, ben m vergeten te maken. Zal straks ff snel de vids bekijken ;)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Tja, sorry...

Heb gewoon geen gelegenheid gehad om iets op te nemen. Heb zelfs sinds mijn 4 handen in de freeroll van zondag niet 1 hand meer gespeeld :(

De video van Sharp vond ik best goed. Dat had ik al ergens geschreven. Helaas ben ik aan de rest nog niet toegekomen. Mocht dat nog lukken, dan volgt mijn stem.

Feitelijk maakt het niet uit, want ik vind dat Elrio en Sonata zowiezo hebben gewonnen vanwege de moeite die ze hebben gedaan.

Mocht het me nog lukken, dan komt mijn stem en anders stem ik op alledrie. Sharp vanwege de video en de rest wegens hun inzet

Z.
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      IK ben nog steeds van het principe, niet stemmen = ongeldige inzending :D , dus hoewel dit voor mezelf nadelig is, zal ik toch zo sportief zijn te stemmen...

Stem is voor Sharp. Met alle respect voor de inzendign van elrio, ik heb het gevoel meer bijgeleerd te hebben door de video van Sharp en vandaar deze stem.

Ik hoop wel dat nog meer mensen zullen stemmen want dit vind ik nogal flauw...

Groetjes, SonataWolf.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey folks...

Ik heb de inzendingen bekeken en mijn keuze is toch op Sharp gevallen.

Het kan zijn dat dit ook komt door mijn eigen voorkeur voor SNG, maar ik vond zijn uitleg ook het meest leerzaam en duidelijk.

De video van Elrio was wel interessant, maar ik denk dat je constante klikken tussen de tafels toch teveel onrust geeft voor instructie. Ik geef dan toch de voorkeur aan minitafels die constant in beeld zijn.

De sonate van Wolf is ook wel boeiend, maar ik kon er niet echt veel van leren over deze variant. Dat komt ws. ook doordat hij geen mondelinge uitleg kon geven. Aan de geschreven uitleg had ik echter niet genoeg om de variant beter te leren kennen, wat denk ik toch de bedoeling is van een instructie 'video'.

Het lijkt me wel een heel leuk iets om er eens een goede uitleg van te lezen...

Overigens mijn complimenten nogmaals voor de gedane moeite!

Groetjes,

Zeezout
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      ik stem op sharp, video was het duidelijkst
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Hey folks...

De sonate van Wolf is ook wel boeiend, maar ik kon er niet echt veel van leren over deze variant. Dat komt ws. ook doordat hij geen mondelinge uitleg kon geven. Aan de geschreven uitleg had ik echter niet genoeg om de variant beter te leren kennen, wat denk ik toch de bedoeling is van een instructie 'video'.

Het lijkt me wel een heel leuk iets om er eens een goede uitleg van te lezen...
      Ajfonso had mij gevraagd er een tekst voor te schrijven voor het Pokerlab en ik ben zelf wat aan het rondkijken voor opnamemateriaal. Eerste doel is om zelf goed genoeg te worden voor ik anderen echt iets wil proberen aanleren.

Maar het komt er (ooit) nog wel van. Bedankt voor de feedback
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Mijn stem gaat

sharp

Dit omdat ik niet op mezelf kan stemmen en ik alleen met NL hold' em bezig ben en dus ik niet op Sonata kan stemmen opdat ik van zijn instructievideo niets afweet :p

grtz elrio
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Elrio16 is nickname op pokerstars.
      Heef ik nu omdat ik niet meer online kom.
      Greetz elrio
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Bedankt iedereen voor de stemmen, uiteraard krijgen Elrio en SonataWolf een ticket voor de 100K.

Ik boek nu de bedragen over. Succes alvast!
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      hoi,

Bedankt iedereen voor de stemmen, uiteraard krijgen Elrio en SonataWolf een ticket voor de 100K.

Ik boek nu de bedragen over. Succes alvast!
      Aangename verrassing. Weet wel nog niet of ik vandaag of volgende week ga spelen, waarschijnlijk volgende week aangezien ik vandaag echt men spel niet kan brengen zoals het hoort...

Hartelijk bedankt :)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Thx voor de buy-in sharp, zoals in die mail die ik je stuurde heb ik niet gespeeld omdat ik ergens heen moest, Ga dat ticket gebruiken voor wanneer ik wel kan.

Greetz elrio