knetterziek van die 0.02/0.04 nl

• martyk32
      martyk32
      Bronze
      hey jongens,

Ik zit nu al een hele tijd in een belachelijke downswing... ik ben van de 130dollar naar de 102 dollar gegaan en ik wordt er knetterziek van... ik krijg de hele tijd 2 outers om mijn oren en net verloor mijn geflopte straat weer van 2 paar, woensdag zelfs aantal keer runner runner tegen me.. het punt was dat ik verder gewoon goed speelde...

En het meest zieke wordt ik nog van die gevallen dat ik de beste hand fold als het niet moet of juist omgekeerd. Plus het feit dat ik erachter gekomen ben dat ik ze niet eens op een hand kan zetten omdat het in de meeste gevallen toch nergens op slaat wat ze vast hebben hun range is gewoon zo superbreed dat je er niets mee opschiet om te concluderen waar een call of raise slaat. Nee ik vraag me sterk af of je er weleens beter van wordt om op zo superlage limiet te spelen waar dingen toch nergens op slaan... Oke niet alle tafels zijn zo, maar teveel wel...

Keej moest even de frustratie kwijt :( totally unheppy here

Hier net verdiend:

***** Hand History for Game 6923289000 *****
      $5 USD NL Texas Hold'em - Saturday, March 29, 14:40:24 ET 2008
      Table Speed #1373180 (Real Money)
      Seat 9 is the button
      Total number of players : 4
      Seat 5: Gius_vv ( $11.45 USD )
      Seat 9: sncht ( $7.86 USD )
      Seat 10: Doktor_D ( $5.15 USD )
      Seat 1: MartyK32 ( $2 USD )
      Doktor_D posts small blind [$0.02 USD].
      MartyK32 posts big blind [$0.04 USD].
      ** Dealing down cards **
      Dealt to MartyK32 [ Kd Kc ]
      Gius_vv calls [$0.04 USD]
      sncht calls [$0.04 USD]
      Doktor_D raises [$0.18 USD]
      MartyK32 raises [$0.44 USD]
      Gius_vv folds
      sncht folds
      Doktor_D calls [$0.28 USD]
      ** Dealing Flop ** [ Tc, 5h, 5s ]
      Doktor_D checks
      MartyK32 bets [$0.76 USD]
      Doktor_D calls [$0.76 USD]
      ** Dealing Turn ** [ 6d ]
      Doktor_D checks
      MartyK32 is all-In [$0.76 USD]
      Doktor_D calls [$0.76 USD]
      ** Dealing River ** [ Ad ]
      Doktor_D shows [ Qd, Ah ]two pairs, Aces and Fives.
      MartyK32 doesn't show [ Kd, Kc ]two pairs, Kings and Fives.
      Doktor_D wins $3.88 USD from the main pot with two pairs, Aces and Fives.

en zo gaat het de hele tijd
  • 21 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Push flop zou ik zeggen
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Mja, wat zit ge daar nu met 40 BB te doen ?
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Kop op! Komt wel goed man. Lekker tight blijven en grinden die zooi. In gevallen van twijvel niet lopen pushen enzo en gewoon het geld erin krijgen met een goede made hand. Het lukt je wel.

trouwens.
      ik zie jouw niet veel handen posten of heb ik het mis??
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      ja met 40 bb... Je kunt je niet goedkoper inkopen daar, zit al te denken om naar .05/0.10 te gaan omdat de stack dan wat kleiner kan tav de blinds...

Wat denken jullie trouwens van de theorie dat de kaarten niet geheel willekeurig zijn? Ik las er toevallig iets over en er zit gewoon heel erg veel logica in... door die kaarten enigzins te manipuleren wordt die rake natuurlijk wel veel hoger en dat is winst voor het bedrijf. Ik weet niet of jullie weleens freeroll spelen, maar daar is het helemaal overduidelijk. Degeen met de hogere stack die wint veel vaker bij achterstand. En volgens mij als je 80/20 voorligt lijkt me 60/40 veel reëler. Natuurlijk is dit fijn zeggen als het zo klote gaat, maar moet je maar eens kijken bij freeroll. En ik heb het gewoon zo verschrikkelijk vaak gehad. Vooral woensdag man, ik voelde me echt flink genaaid.. twas gewoon keer op keer, dan weer top set door een overpaar dan een full house op runner runner en telkens hebben ze nog een 10 procent kans ofzo. en zoals je zegt push flop... vaak doe je dat ook, soms wijk ik nog weleens af.. maar AA tegen 56 op een flop van KQ5 turn 6... Ik weet niet waarom maar ik wordt er echt goed ziek van... Sowieso met dat no foldem.. het lastigste vind ik eraan dat je nooit goed weet waar je staat.

Dat ik trouwens niet pushte op de flop is omdat ik in dit geval wel een showdown wilde, met 2 kaarten te gaan had hij niet echt veel kans meer over en is een showdown voor mij gunstiger... Aan de andere kant had ik die aas al op de 4e kaart verwacht...

Jah ik ga even een goede break nemen... ik weet nog niet precies hoe dat werkt maar ik zal die grafiek eens proberen te kopieren... je schrikt je kapot volgens mij... tis echt verschrikkelijk
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door martyk32
      ja met 40 bb... Je kunt je niet goedkoper inkopen daar, zit al te denken om naar .05/0.10 te gaan omdat de stack dan wat kleiner kan tav de blinds...

Wat denken jullie trouwens van de theorie dat de kaarten niet geheel willekeurig zijn? Ik las er toevallig iets over en er zit gewoon heel erg veel logica in... door die kaarten enigzins te manipuleren wordt die rake natuurlijk wel veel hoger en dat is winst voor het bedrijf. Ik weet niet of jullie weleens freeroll spelen, maar daar is het helemaal overduidelijk. Degeen met de hogere stack die wint veel vaker bij achterstand. En volgens mij als je 80/20 voorligt lijkt me 60/40 veel reëler. Natuurlijk is dit fijn zeggen als het zo klote gaat, maar moet je maar eens kijken bij freeroll. En ik heb het gewoon zo verschrikkelijk vaak gehad. Vooral woensdag man, ik voelde me echt flink genaaid.. twas gewoon keer op keer, dan weer top set door een overpaar dan een full house op runner runner en telkens hebben ze nog een 10 procent kans ofzo. en zoals je zegt push flop... vaak doe je dat ook, soms wijk ik nog weleens af.. maar AA tegen 56 op een flop van KQ5 turn 6... Ik weet niet waarom maar ik wordt er echt goed ziek van... Sowieso met dat no foldem.. het lastigste vind ik eraan dat je nooit goed weet waar je staat.

Dat ik trouwens niet pushte op de flop is omdat ik in dit geval wel een showdown wilde, met 2 kaarten te gaan had hij niet echt veel kans meer over en is een showdown voor mij gunstiger... Aan de andere kant had ik die aas al op de 4e kaart verwacht...

Jah ik ga even een goede break nemen... ik weet nog niet precies hoe dat werkt maar ik zal die grafiek eens proberen te kopieren... je schrikt je kapot volgens mij... tis echt verschrikkelijk

poker sites zijn niet rigged. In live games zie je net zo vaak coolers en suckouts.

Het lijkt altijd dat je heel veel pech hebt, omdat je de bad beats goed onthoud. als je met a/a allin gaat tegen 10/2 en je wint ben je het de volgende dag weer vergeten, maar als je verliest dan weet je het 2 weken daarna nog. Zo lijkt het alsof je erg vaak pech hebt omdat je die handen juist onthoud.

het is belangrijk dat je in een periode van veel bad beats niet op tilt raakt. als dit wel het geval is stop dan even met poker (een paar dagen is voor mij meestal genoeg) en speel een andere keer verder. Als je goed aan BRM doet zou je geen risico moeten lopen om blut te raken door pech, en zal je dus op de lange termijn winst maken.

vel geluk in iedre geval.

-peter
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      lol rofl! xD @ verhaal
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Wanneer je ook maar enigszins overweegt om die bullshit ivm "online poker is rigged" te geloven, denk ik dat je beter kan stoppen met pokeren. Een bedrijf als PartyPoker staat genoteerd op de beurs en kan het zich niet veroorloven om betrapt te worden op gesjoemel. Dat zou de mogelijke voordelen van kaartenmanipulatie helemaal teniet doen. Niet alleen zou de waarde van hun aandelen gekelderd worden, maar ze zouden eveneens zo goed als al hun klanten verliezen.
      En als dat nog niet genoeg is als argument: hoe verklaar je dat er hier op pokerstrategy zoveel consistent winnende spelers zijn wanneer er met de kaarten geknoeid wordt? ;)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hey jongens,

Ik zit nu al een hele tijd in een belachelijke downswing... ik ben van de 130dollar naar de 102 dollar gegaan en ik wordt er knetterziek van... ik krijg de hele tijd 2 outers om mijn oren en net verloor mijn geflopte straat weer van 2 paar, woensdag zelfs aantal keer runner runner tegen me.. het punt was dat ik verder gewoon goed speelde...

En het meest zieke wordt ik nog van die gevallen dat ik de beste hand fold als het niet moet of juist omgekeerd. Plus het feit dat ik erachter gekomen ben dat ik ze niet eens op een hand kan zetten omdat het in de meeste gevallen toch nergens op slaat wat ze vast hebben hun range is gewoon zo superbreed dat je er niets mee opschiet om te concluderen waar een call of raise slaat. Nee ik vraag me sterk af of je er weleens beter van wordt om op zo superlage limiet te spelen waar dingen toch nergens op slaan... Oke niet alle tafels zijn zo, maar teveel wel...

Keej moest even de frustratie kwijt :( totally unheppy here

rake wordt niet alleen aan jou verdiend oen. Als jij elke all in wint zijn zij ook blij want ze verdienen net zoveel rake als dat jij elke all in verliest. Ik denk niet dat die pokersites zo gemeen zijn dat ze ALLEEN jou steeds te pakken nemen.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Heb jij een of andere elektronische vorm van het Gilles de la Tourrette-syndroom ofzo?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      LOL
    • Leo
      Leo
      Bronze
      hahahaha
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ik krijg de hele tijd 2 outers om mijn oren en net verloor mijn geflopte straat weer van 2 paar
      Nou, ik wil niet lullig doen, maar als mijn straat zou verliezen van een 2 pair, dan zou ik ook zeggen dat pokersites rigged zijn :D :D :D
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Timor83
      Heb jij een of andere elektronische vorm van het Gilles de la Tourrette-syndroom ofzo?
      ik snap 'em niet
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      http://www.slotadvisor.com/
    • notiltNL
      notiltNL
      Bronze
      Oke , voor mensen die geloven dat online poker niet klopt:

Dat zijn altijd de spelers , die veel verliezen. Kijk eerst naar jezelf.

Waarom zou een pokersite zoals partypoker.com , kloten met de kaarten ... ze verdienen geld door relatief kleine bedragen uit de pot te halen, en door tournament fee's. Ze hebben dus geen enkele reden om met de kaarten te sjoemelen ..

Heel wat anders zijn spelen zoals de slots , of blackjack ... maar daar moet je gewoon niet aan beginnen online
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Natuurlijk winnen veel members van Pokerstrategy, door Pokerstrategy krijgt Party meer members, dus wil Party wel iets terug doen naar Pokerstrategy en zijn members :D
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      rake back -> EV=0

het geld dat je kwijtraakt aan badbeats krijg je via rake... BACK!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Is net als bonussen op Full Tilt. Verlies je van een 3-outer, krijg je wel het bericht dat je ineens een stukje bonus hebt vrijgespeeld. En maar denken dat ze er mee weg komen... Ooit pak ik ze terug! :evil:
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      Ah twas gewoon teveel waarschijnlijk.. twas suckout na suckout, ik vond het niet heel onwaarschijnlijk die theorie die ik toen op internet las. Als ik hem nog eens tegenkom zal ik hem eens posten.. omdat het gewoon superlogisch is. Natuurlijk is het makkelijk zeggen nu het zo kut gaat. En ja als je voor of op de flop allin gaat ja dan is het inderdaad evenveel te raken.. Duh, ben niet helemaal achterlijk. Maar niet als er op alle betrondes nog wel of niet ingezet. Dat bedoelde ik dan krijg je meer rake natuurlijk.

Was in een week tijd 40 dollar kwijt en dat is echt superveel voor mij. Ben van 135 naar de 95 gevlogen. Maar ik was gewoon ziek van de manier waarop. ik bedoel met topset sta je 85 % voor ofzo... met een fullhouse tegen runner runner... en zo had ik een heel rijtje. Zoals ik al zei het was gewoon teveel. nouja.. even rust nemen... Het schoot me gewoon weer te binnen van die theorie.. maar jullie vinden dus van niet
    • 1
    • 2