Morguh

• notiltNL
      notiltNL
      Bronze
      Ik ben Max , ik speel onder de naam NotiltNL, ben 18 jaar en speelde voormalig everest poker. Nu ben ik actief online op partypoker. Ik speel zo'n 1.5 jaar poker en al zo'n jaartje voor echt geld.

Ik speel op blinds 0.10/0.25 en 0.25/0.50 , hangt van m'n stack af. Ik zit nog op school, examen jaar. Dat was het wel zo'n beetje ,

See you online.
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey,

welkom bij pokerstrategy.
      Je hebt dus al wat ervaring met online poker. probeer je echter wel aan een goed bankroll management te houden, wanneer je met de 50$ startkapitaal begint!

succes aan de tafels! en maakt gebruik van de mogelijkheden van pokerstrategy zou ik zeggen. dus lees de artikelen, post handen, etc.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      nog een 18 jarige erbij

welkom welkom
    • notiltNL
      notiltNL
      Bronze
      Ja thnx , en moet wel lukken ..;) , blijf gewoon rustig op blinds 0.10/0.25 spelen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi notiltNL,

Welkom bij PokerStrategy!

Speel je Bigstackstrategie of Shortstackstrategie?
      In beide gevallen speel je wel te hoge limieten wanneer je bankroll nu alleen bestaat uit de gratis $50 van PokerStrategy.

Het is erg belangrijk om een goed bankrollmanagement te hanteren. Elke speler maakt namelijk perioden mee waarin het tegenzit. Veel bad beats, sessies die gewoon niet lekker lopen etc. Het zou zonde zijn wanneer je door zo'n periode broke gaat.

Lees daarom goed de artikelen over bankrollmanagement door die je HIER kunt vinden.

Succes aan de tafels!