5NL 87o uit BB

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Normaal fold ik dit op flop, maar ik was juist "on a roll" en dacht, waarom niet es zien wat turn brengt. Anyway, achteraf gezien denk ik dat ik deze hand redelijk slecht gespeeld heb. Stel, jullie folden dit ook niet op flop, hoe zouden jullie dit dan gespeeld hebben?

Absolute Life Poker Mubarak (Beginner) 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button AussieKate6 ($8.42)
      SB gruffolo ($4.68)
      BB Neoken ($4.19)
      UTG slikec44 ($4.91)
      UTG+1 korsen ($4.96)
      MP noldini111 ($5)
      MP Excellence83 ($3.07)
      MP TitannatiT ($1.74)
      CO-1 phil1312 ($5)
      CO csocsa86 ($3.28)

Preflop: Neoken is in the BB with 8:spade: 7:heart:
      6 folds, csocsa86 calls 0.04, AussieKate6 calls 0.04, gruffolo calls 0.02, Neoken checks.

Flop (0.16) 7:spade: 9:heart: Q:heart:
      gruffolo checks, Neoken checks, csocsa86 bets 0.04, AussieKate6 calls 0.04, gruffolo calls 0.04, Neoken calls 0.04.

Turn (0.32) 8:diamond:
      gruffolo checks, Neoken bets 0.16, csocsa86 calls 0.16, AussieKate6 calls 0.16, gruffolo calls 0.16.

River (0.96) A:diamond:
      gruffolo checks, Neoken bets 0.32, 3 folds
  • 3 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ik zie niet in waarom je wil callen. Elke 8 die jij hit is inprinciepe een mogelijke out voor de andere callers... Ik zou hier niet aan beginnen.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      owkee ik ga der vanuit dat ik gecalled heb op de flop. idd een roll of een flow bestaat niet maar je kan altijd even kijken of die echt niet bestaat.

maar je moet die plekken wel uitzoeken. hier hoop je om nog een 7 of een 8 te hitten of een runner runner. MAAR de harten 8 wil je niet zien. je maakt hier 2 pair en je bet, dapper. zeker met nog zoveel tegenstanders. en op de turn komt een A en je bet weer. nog dapperder.

het spijt me, ik heb het geprobeerd me in te denken dat ik gecalled heb en dat ik een bet doe op de turn. maar ik KAN het niet . . . het board is te gevaarlijk, er zijn teveel tegenstanders, ik zit hier OOP, ... ik zou een kopje koffie gezet hebben.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Fold op de flop. Je hebt bottom pair en veel van je outs zijn niet echt outs omdat ze betere handen mogelijk maken. Je krijgt wel goede odds maar je zit OOP met een van de slechtst mogelijke handen.

Turn geeft je 2 paar maar je hand is verre van de nuts. Je zit hier in een lastige situatie want je wil eigenlijk geen gratis riverkaart geven, maar betten tegen 4 tegenstanders met bottom 2 op dit board is het ook niet helemaal. Dit is exact de reden waarom je gewoon op de flop moet folden. Maar stel dat ik toch in deze situatie was verzeild geraakt had ik waarschijnlijk gebet, ~0.25$.

De river ga ik zeker niet meer betten na alweer een miljard callers te hebben gekregen, bovendien is de A niet de beste kaart omdat er heel wat AQ, A9, A8 of A7 handen mogelijk zijn (die al dan niet met de flushdraw hadden). Je hand heeft showdownvalue maar ik denk niet dat er veel slechtere handen zijn die je zullen callen.