5NL setje Q's geflopt

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Slecht gespeelde hand dacht ik achteraf. Flopbet 1$ was beter geweest zeker? En de push op turn, was die te rechtvaardigen?

Absolute Life Poker Yarmouth 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button chewy83 ($4.23)
      SB Neoken ($4.96)
      BB HUNGhost ($0.92)
      UTG palomine ($5.53)
      UTG+1 datom333 ($4.98)
      MP LaFalta ($4.53)
      MP Bobbie4u ($4.86)
      CO-1 FelixHamm ($1)
      CO Pokerhansel7 ($8.87)

Preflop: Neoken is in the SB with Q:heart: Q:diamond:
      palomine calls 0.04, 1 fold, LaFalta raises to 0.22, 4 folds, Neoken raises to 0.66, 2 folds, LaFalta calls 0.44.

Flop (1.40) 4:club: Q:club: T:spade:
      Neoken bets 0.72, LaFalta calls 0.72.

Turn (2.84) A:spade:
      Neoken moves all-in for 3.58, 1 fold
  • 3 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Je bet te weinig uit op een suited + connected flop
      Je pushed op een scarecard...
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      yep je bet op de flop was teweinig., omdat er en een flush en een straigt draw ligt en omdat je een set hebt zou ik hier potsize betten of zelfs iets meer. laten we hopen dat hij een draw heeft (en dan flink betaald voor de draw) en laten we hopen dat hij zijn set gehit heeft, dan worden we lekker afbetaald.

als je op de flop een potsize bet gedaan hebt , dan heb je nu een betere rechtvaardiging om allin te gaan. maar zelf had ik hier iets meer dan halve pot gebet. genoeg om geen draw te laten callen maar wel genoeg om de tegenstander mee te lokken met een KQ of een AQ
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Bet meer op de flop, ~1$. In een 3-bet pot is 2/3 potsize ongeveer de standaard.
      Turn zou ik niet pushen maar een kleinere bet maken (1.8$) om je tegenstander comitted te maken aan de pot. De A :spade: is niet noodzakelijk een scare card omdat KJ of een flushdraw (doordat alle flushdraws met de A :spade: niet meer kunnen) nu minder waarschijnlijk zijn. Realistisch gezien moet je het alleen afleggen tegen AA.