FR BSS 20NL -QQ- in MP+1

• roycus
      roycus
      Bronze
      Holland Poker Alchemilla 0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button bigpole25 ($20)
      SB Boludisimo ($19.23)
      BB volle1969 ($4)
      UTG eizox ($20.10)
      UTG+1 NotCallMe ($19.29)
      MP viankanoN ($13.32)
      MP roycus1 ($30.35)
      MP doraemonkid ($20.74)
      CO-1 LORDofFOREX ($3.55)
      CO winkiac ($3.60)

Preflop: roycus1 is in MP with Q:club: Q:diamond:
      2 folds, viankanoN calls 0.20, roycus1 raises to 1, 6 folds, viankanoN calls 0.80.

Flop (2.30) 8:heart: Q:heart: 3:club:
      viankanoN checks, roycus1 bets 1.20, viankanoN calls 1.20.

Turn (4.70) 6:heart:
      viankanoN checks, roycus1 bets 2.20, viankanoN calls 2.20.

River (9.10) 4:diamond:
      viankanoN bets 3.82, roycus1 calls 3.82

viankanoN shows 2:heart: A:heart:
      roycus1 shows Q:club: Q:diamond:

viankanoN wins 16.74 with Flush (Hearts) with Ace high
  • 4 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      niet alleen heeft je tegenstander implied odds om te callen maar ookal op de flop geef je hem de odds om te callen voor zijn nootjesflush.
      je hebt hier de beste hand en je wilt geen harten zien. volgooien die pot op de flop. je vind het niet erg als je de hand hier al kunt meenemen.

op de turn komt die scare card. das zaad, moet je nu checken om de pot klein te houden? of betten om waarde te halen uit andere handen van je tegenstander? dit is voor een ieder om zelf te beslissen. ik zou ook gebet hebben (maar wel een hogere flopbetgedaan hebben). hij called hier en dan heb ik al het idee dat hij een flush heeft. gelukkig raised hij niet en ook de riverbet zou ik gecalled hebben.

jammer dat hij hit. volgende keer beter.

btw, ik zie dat je op Holland Poker speelt. das ook van inetwerk toch? is dat wat die site?
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Volgende keer inderdaad een potsized bet maken, thnx :)

Over Holland poker, 't inderdaad ipoker networks. Ik zat van de week tegen iemand te spelen, die bij Titan speelde.
      Ik ben begonnen met $300 op Holland, in 2 dagen $50 down met SSS. Nu begin ik weer langzaam aan het klimmen, met BSS. Bankroll op Holland is atm $391. Hier zitten wel wat $5 bonussen bij..... :rolleyes:

Wat welk leuk is op Holland poker is de maandag avond, waar speciaal voor de Nederlanders 3 Freerolls worden gehouden. Persoonlijk vind ik dit een van de leukste toernooitjes elke week. Gezellig omdat er veel landgenoten meespelen, maar ook mijn broertje en moeders spelen mee. Je ziet er week dezelfde gezichten, dus je leert elkaar wel kennen :D
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Bet de turn iets meer, 3$ ofzo. De grootte van je bet mag hier inderdaad wel iets kleiner zijn omdat je tegenstander naar alle waarschijnlijkheid toch gaat folden als hij geen flush heeft, maar je wil wel protecten tegen de 4e harten.
      Rivercall is ok.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Ok thnx! :)