FR BSS NL20 -AJ- vanuit BU-

• roycus
      roycus
      Bronze
      Holland Poker Anderson 0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button roycus1 ($31.43)
      SB donkasaur ($29.01)
      BB dubbleoh7 ($20.40)
      UTG volle1969 ($4)
      UTG+1 marmorkuchen ($23.24)
      MP MrGagi ($19.80)
      MP Bloodreligion ($19.50)
      CO-1 solso ($13.60)
      CO Boludisimo ($20.60)

Preflop: roycus1 is on the Button with A:heart: J:club:
      5 folds, Boludisimo raises to 0.80, roycus1 calls 0.80, 2 folds.

Flop (1.90) J:spade: 8:club: 3:club:
      Boludisimo bets 1.40, roycus1 raises to 4, Boludisimo moves all-in for 18.40, roycus1 calls 15.80.

Turn (41.50) 2:spade:

River (41.50) K:club:

Boludisimo shows Q:heart: Q:diamond: roycus1 shows A:heart: J:club:

Boludisimo wins 41.50 with One pair, Queen
  • 4 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      als ik SH speel zou ik evt met een AJ op de button callen of zelfs raisen. FR word het al wat lastiger. heb je stats van die bulodisimo? (klinkt als een enge ziekte) als hij een hoge attempt to steal heeft zal ik raisen anders mag die hem hebben.

AJ zuigt een beetje, enige waar je op kan spelen is een straigt of 2p, imo. als je je J hit kan het zijn , zoals in dit geval dat je tegen een overpair aanzit en als je je A hit heb je de kans dat villain een betere kicker heeft.

totaan je raise op de flop heb je goed gespeeld. alleen toen hij duwde had je moeten folden. je bent beat.
      wacht op de volgende trein...
      onthoud deze speler wel voor als je een set hebt gehit. bij hem kan je dus al op de flop raisen om je hand allin te krijgen. :D
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Dus inderdaad toch een pre-flop raise. Dan kom ik ook niet meer in zo'n situatie :rolleyes:
      Deze gast speelde volgens mij TAG, dus ik had inderdaad zijn shove niet moeten negeren :evil:

Bedankt voor de comment :)
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Coldcallen met een hand als AJo na een CO raise is verre van standaard: tenzij je er heel specifieke redenen voor hebt zou ik ofwel folden of 3-betten, met waarschijnlijk het laatste tenzij CO supertight is.

De raise op de flop is ok, maar ik zou zijn shove niet meteen callen tenzij Villain een maniac is. Waarop zet je hem in deze hand dat je verslaat? Een flushdraw is zowat de enige mogelijkheid, maar heel wat waarschijnlijker is een overpair of een set.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Ik negeerde inderdaad mijn instincten. Ik dacht hij zal toch geen overpair of set hebben gehit.
      Stom, stom, stom en toch tegen beter weten in gecalled :(

Thnx voor de toelichting, en mooi leermoment! :)