$0.50 Rebuy met JJ

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze hand, maar hier komt ie.
      Ik ben een $0.50 Rebuy toernooitje aan het spelen waarin zojuist deze hand verscheen:

Titan Poker 0.50 Rebuy Tournament 75/150, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button (5665)
      SB Hero (5540)
      BB (2090)
      UTG (6750)
      UTG+1 (3000)
      MP (21475)
      MP (10190)
      CO-1 (9755)
      CO (12030)

Preflop: Hero is in the SB with J:spade: J:diamond:
      UTG calls 150, 1 fold, MP calls 150, MP calls 150, CO-1 raises to 1050, 2 folds

---

Zoals je ziet heb ik de hand hier onderbroken.
      Hero is hier aan de beurt.
      Mijn vraag is eigenlijk, wat zouden jullie hier doen?
  • 6 antwoorden
    • titi87
      titi87
      Bronze
      Is na de break neem ik aan. Op dit moment zou ik zeggen flat callen en kijken hoe de flop komt, je kunt nog makkelijk wegleggen namelijk. tis een mooie hand om te verdubbelen als CO zijn AK mist bijvoorbeeld.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      maar flatcallen is hier denk ik niet echt lekker.

er zijn namelijk een aantal opties op de flop.

1 er liggen overcards, dit komt vrij regelmatig voor. wat doe je dan.

2 er liggen geen overcards. en dan weet je nog niet precies waar je staat want IR kan van alles hebben zoals een overpair in zijn handen.

3 de 3e J valt en das natuurlijk kassa.

ik zou hem in deze fase wegleggen. je moet heel veel bijbetalen om de flop te zien. en dan weet je nog niet waar je staat.
    • titi87
      titi87
      Bronze
      ja dat kan ook haha. JJ is net zo'n twijfel handje wat dat betreft. ligt er maar net aan of je bereid bent een gokje te wagen of op safe wil spelen.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door titi87
      ja dat kan ook haha. JJ is net zo'n twijfel handje wat dat betreft. ligt er maar net aan of je bereid bent een gokje te wagen of op safe wil spelen.
      Daar komt het inderdaad wel op neer ja ;)
      Ik heb zelf ervoor gekozen om deze hand te folden.

Maar om nog wat mensen de tijd te geven om een objectieve mening hierover te geven, zal ik nog niet het vervolg van de hand posten.
    • DonFooi
      DonFooi
      Bronze
      Blij om te merken dat ik niet de enige ben die JJ één van de (de?) moeilijkste handen vind :D

Hoewel het zuur is zou ik hier denk ik folden, omdat je inderdaad niet weet waar je staat op de flop als er overcards liggen, en je ook nog eens uit positie zit.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Tja, ik besloot ook om te folden...
      Maar als ik gewoon gecalled had dan had ik op de flop mijn set gemaakt en op de turn mijn full house (en mijn stack ong. verdriedubbeld).

Maar het is dus niet duidelijk te zeggen wat ik hier het beste kan doen..
      Bedankt voor de reacties!