terrible

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      deels verschrikkelijk slecht gespeeld, maar ook deels pech met de handjes tegen mij. oftewel hoe verneuk je je stack binnen 5 handjes.

5810 fiches in een toernooitje

ik A10

Ik verhoogt naar 600
      verhoogt naar 2,020, en is all-in
      ik gaat mee met 1,420
      tegen
      AK

3790 over

ik in de bb 200
      krijg KQ

ander all in
      1050 om te callen
      tegen AK

2840 over

AT
      Geraised 600
      Gereraised bijna all in
      Tegen 33
      Aas op flop
      3 op turn

broke
      en dan wordt je 4e LOL
  • 6 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      ja, ik heb ook zo van die momenten soms..

Het is moeilijk je hand neer te leggen als je gereraist wordt, maar je moet da toch doen in zo'n tornooitjes
      (geeft ff een slecht gevoel, je eigen raise folden, ma is sneller vergeten dan wanneer je tegen betere handen uitkomt en verliest)

Meestal raise ik tegenwoordig minder BB preflop in tornooitjes als de blinds hoger worden
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Klote zulke dingen. Maar als ik eerlijk mag zijn vind ik het ook allemaal niet echt verstandig gespeeld.
      Hand 1: Ik neem aan dat je A-10 krijgt met iets van 5/6 spelers en dat je dan in early pos. raised of dat je A-10 krijgt met wat meer spelers maar dat je dan in elk geval in late pos. zit(Co/BU) Wat ik bedoel te zeggen: raise A-10 niet in early pos. als je nog met iets van 6/7 spelers bent. Je komt dan te vaak in de problemen.
      Als je hier raised naar 600(wat op zich goed is) en iemand raised jou met nog eens 1400 dan is het tijd om je biezen te pakken en je hand te mucken. De kans is te groot dat je behind bent en je bent waarschijnlijk een grote underdog. Ik zou hier echt een beter moment afwachten. Het kan zijn dat de speler die all-in gaat een ontzettende donk is, maar dan nog moet je goed nadenken voordat je hier called.

Hand 2:
      Zelfde verhaal. Je hebt nog 20BB over en je moet met K-Q kiezen of je voor 5 extra BB gaat callen. Een belangrijk gegeven is hier: in welke positie zat degene die all-in pushte? Als degene in early zat dan moet je hier NIET callen. Als de all-in van de BU komt dan kun je er misschien over nadenken. Dit is natuurlijk afhankelijk van de speler. Is ie vrij tight, dan doet hij dit moet fatsoenlijke kaarten en moet jij ook echt goede kaarten hebben om te callen. Is ie vrij loose dan doet ie dit ook met mindere kaarten en kan jij met wat meer handen callen.

Hand 3:
      Je geeft heel weinig informatie. Hier kan ik niks zinnigs over zeggen.
      Ik zou zeggen: post handen en probeer je leaks er uit te halen. Mocht je geen handen willen posten, maak dan je verhaal volgende keer wat completer. Je geeft hier nu geen positie's en eventuele reads van je tegenstanders. Hierdoor kunnen de andere mensen je niet echt goed feedback geven.

Succes met de volgende toernooitjes!
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      hmm, kwil ni zagen maar:

hand 1: easy fold na zen raise
      hand 2: easy fold na zen raise
      hand 3: push of fold!

dus wat mij betrefd niet te best gespeeld.

succes nog,

jeroen
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      dit was allemaal nog met 4 man.

en ik zei ook dat ik slecht gespeeld had. normaal doe ik dit soort dingen bijna nooit.

maar helaas. gewoon uberslecht gespeeld.

vond het alleen zuur dat ik niet 1 keer suckout gedaan heb. :D

dan was ik namelijk ITM
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      aaaah ik dacht dat dit juist na de break was van een MTT.

sorry: kvind dit niet zo slecht gespeeld voor de bubble van een sng.

greetz,

jeroen
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Het gaat wel, alleen had ik zelf de eerste 2 handen na een allin reraise gefold.