Tja, ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen, dus doe het hier maar ff.
Wil dit toch even vertellen:

Nadat ik op Titan een beetje was gaan experimenteren met het spelen van verschillende SNG's, was ik terug gezakt tot een bankroll onder 1 euro.
Dat was natuurlijk niet echt verstandig, maar wel een wijze les ;-).

Ik heb de afgelopen dagen dus heel veel $0.10+$0.02 SNG's gespeeld en de meeste gewonnen (ik denk minstens 50%). Hetzelfde met $0.20 en $0.50 SNG's.

Toen had ik eindelijk weer genoeg centjes om met SSS aan tafel te gaan, maar een bad beat later kon ik weer opnieuw beginnen.

Vandaag wel ITM in een klein toernooitje ($4.17 ofzo) en goed bezig in een $5000 Speed Rebuy oid.
Stond een tijdje top-10, maar werd er met KK helaas uitgegooid tegen A3, beetje jammer, maar niks aan te doen.

Nu ben ik ook op PokerStars een account begonnen en dat verloopt niet heel erg slecht.
Ik heb er een beetje geld op gestort (wat ik dmv een bonus weer vrij ga spelen) en ben nu 2 uurtjes aan het pokeren met SSS.

Ik sta na die 2 uurtjes op ruim +230BB!!

Ik weet niet of het aan PokerStars ligt of dat ik door al die SNG's te spelen nou zo goed ben geworden, maar ik wilde dit toch wel graag even melden :D

Dus voor alle andere spelers die hun bankroll naar de knoppen hebben geholpen, het komt altijd wel weer goed!