Nog meer gegevens dan ID

• lucievm
      lucievm
      Totaal
      Hallo,

Ik heb mijn ID een paar dagen geleden opgestuurd en nu krijg ik een mailjte dat ik ook nog adressgegevens moet opsturen. Dit heeft misschien te maken dat mijn zoon ook in aanmerking wilde komen op pokerstrategy en ook een account heeft gecreerd. Maar hij heeft de bonus niet gehad omdat hij geen 18 was en geen ander ID van mij mocht opsturen. Maar waarom is mijn ID alleen niet goedgenoeg? Ik heb eerlijk gezegd niet zon zin om mijn Gasrekening of iets dergelijks op te sturen.

MVG Lucie
  • 4 antwoorden
    • lucievm
      lucievm
      Totaal
      Hello,

thank you for your ID Card. But we also need a proof of address.
      This can be a electricity bill, gas bill or tennancy agreement.Please ID
      we have check your Account. There are some consonances with other Users.
      If it is possible we would like to contact you by Phone. Please send us
      an appointment to call you.
      It only takes a few minutes and will be very easy.
      We sincerely apologize for any inconvenience caused to you.

Kind Regards

PokerStrategy

Dit stuurde ze mij

MVG Lucie
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      nou, wat is t probleem dan? Gewoon ff mailtje sturen dat ze je mogen bellen, dan is t probleem toch opgelost?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Je naam en adresgegeven zullen misschien overeenkomen/overeenkomsten vertonen met een andere account in de database (waarschijnlijk dan die van je zoon).

De makkelijkste oplossing is misshicen inderdaad een bel afspraak maken. maar een scan insturen van een rekening met adress is ook een mogelijkheid. (het gaat dan om het adres, persoonlijke gegeven zou je zwart kunnen maken.)
      Ik begrijp dat het wat lastiger is zo, maar van de kant van pokerstrategy wordt dit alleen gedaan om eventuele fraude tegen te gaan.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Ik heb een keer moeten bellen met die gasten. Ik was namelijk mijn password vergeten :rolleyes:
      Aan de telefoon willen ze eigenlijk alleen maar weten of je echt bent, en of je diegene bent, van wie het account is.
      Dus ze stellen gewoon wat vraagjes of je account, misschien hoe oud je bent, etc..........
      In mijn geval was dit een aardige dame, die rustig de tijd nam, om mij weer helemaal gelukkig te maken...... ;)

Ik ben er blij mee, dat ze niet zomaar iedereen tig accounts laten maken. Of dat ze zomaar een password toesturen. Strenge controlles zorgen ervoor dat ook onze accounts beschermd worden....

Dus als ik jou was, gewoon ff een afspraak maken voordat telefoontje. 10minuten maximaal, en je kan lekker aanschuiven aan de tafels :D