PKVN voor mij en Bac66 ten einde

• remmetje
      remmetje
      Bronze
      In de derde en vierde heat heb ik helaas niet kunnen scoren
      de 4de heat zijn mijn AA gekraakt door poket tienen
      ik zat mp 1 blinds 100/200 ik raise 800 BB gaat allin ik call
      bb krijgt meteen 10 op de flop dus 3ofa kind voor hem.
      heb nog 2000 over
      ga enkele handen verder allin met Aqs wordt gecalled door J 6
      hit hij op de flop 2 boeren einde voor mij
      Bac66 had geen animo meer want in heat 1 kreeg zij ten onrechte 3 punten
      te weinig discussie hierover was negatief.
      Het is in iedergeval jammer dat in Gulpen de cafe baas zijn klanten voortrekt !
      Bij andere heats waar wij gemiddeld 25ste waren stond er op de site
      dat we als 70ste e.d. waren geeindigd kwa punten maakt het niks uit
      maar zo slecht waren wij ook weer niet
      niet echt serieus dus!
      We kunnen ons vannavond niet meer Kwalificeren dus waarom nog meedoen ?
      Ik hoop dat de volgende keer de regels worden aangepast .
      Vanavond lekker naar HC Valkenburg ter compensatie
      Groetjes Remko
  • 14 antwoorden
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik heb de regiofinale ook niet weten te halen. Ik had nog wel een kans als ik 1e werd, maar ik ging eruit op de bubble met TT tegen JJ

mijn maat heeft het wel gehaald
    • Rikkie
      Rikkie
      Bronze
      Zelfde voor mij, mn maatje wel, ik werd 9e, had minimaal 3e moeten worden.
      Ging er uit met QQ tegen AA :(
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      Poker Groep Arnhem gaat naar de volgende ronde. eric betbiet werd in arnhem 8ste en we gaan vd week met zijn allen weer naar rotterdam. biertje muziekje redbulletje.
      ikke 3 keer meegespeeld en 2 keer als eerste eruit. AA allin preflop word gecalled door een J7s en die maakt een str8, en trots dat die was. mijn set tienen (eerste hand) wordt gedowncalled door een flushdraw die een str8 hit op de river.

lol en alletwee die gozertjes gaan door naar de volgende ronde. dat kan een hele beroerde pokerkampioen van nederland gaan worden.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      welke dag kom je deze kant op boschman?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      kgeloof dat dat as donderdag is. weet niet waar het is. dat zal ik nog wel van eric te horen krijgen.

rotterdam is een mooie stad, ik heb tijdens mijn vervangende dienstplicht nog op de avenu concordia gewoond EN hehe een half jaar in een verpleegstersflat :D enig nadeel van rotterdam is dat alles zover van elkaar ligt, een beetje kroegentocht kost meer aan taxies dan aan drank.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Als het donderdag as is, doe je dan een "ik ben Boschman" T shirt aan, ik kom mee met mijn gekwalificeerde maatje. Drinken we eentje samen
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      lol ik heb idd een tshirt van ons cafe aan, Bosch staat erop. anders moet je maar uitkijken naar me, "een eenzame ruiter jaagd over het pad, evenals wij gehuld in het zwart", ikke in strak zwart pak dus. oja ik heb , uiteraard, een zwart overhemd aan van versace (of hoe die gozer heten mag) maar in de kraag zit een veiligheidsspeld gestoken. een E150 overhemd met een punkteken, kan het niet laten.

anders kijk je maar uit naar een gozer met een trui aan met een apekop erop, das eric en die heeft die trui altijd ALTIJD aan als hij live speelt (en stinken dat die trui doet...)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      zondag ben je der zeker niet? Ik iig wel, waarschijnlijk ook zwaar overdressed.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      zondag ben je der zeker niet?
      lol alsof my man eric niet door dat vat met grut kan komen...we gaan altijd samen. eric als speler en ikke als coach.

hee dat ligt natuurlijk aan de kaarten. maar uiteindelijk zal de beste speler op de lange duur winnen.

btw ikke zie der altijd zo uit, je moest me eens zien als ik werkelijk overdressed ben, lodewijk XIV is er dan nix bij.

veel plezier iedergeval en no bad luck toe gewenst
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      eh, betekent dat ja of nee?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      lol dat betekend een : ik zou het niet weten. kvind er zelf geen hol aan dat PKVN, we hebben daar gewoon lopen keten.
      kweet alleen dat eric morgen naar rattedam kan en wat daar gebeurd is geloof ik iets als een tussenronde???? en als je daar scoort dat je dan zondag wederom naar de maasstad mag????

dus moet die morgen lekker spelen en dan gaan we evt zondag ook
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      oh zow...

misverstand dus.

Ik bedoelde eigelijk zondag in die stad aan de waal... je weet wel, begint met "N" eindigt op "ijmegen". Daar ging ik nl. heen, is lekker dichtbij enzo, en klinkt wel winstgevend.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      ooh DIE stad ... die stad die naar mij vernoemd is... :D

nee ik ben er deze weken nog niet bij, ik ben me zeer grondig aan het voorbereiden voor de HC pokervierdaagse in dat zelfde gehucht ten zuiden van de prachtige :club: parkstad :club: :heart: Arnhem :heart: .

ik speel mee in de NL freezeout E250 samen met eric betbiet. 100 tegenspelers en ik heb het idee dat ik het goed ga doen. alleen ... dat weet ik niet zeker...
      ben wat boeken aan het doornemen van coultier en harrington.

groeten
      alex van nimwegen (ik schaam me dood voor die naam :( )
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      alex van nimwegen (ik schaam me dood voor die naam )

maak je niet druk joh! T kon een stuk erger (alex van arnhem bijvoorbeeld).