bankroll management sit en go

• 9 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Een beetje zoeken kan geen kwaad :p

http://www.pokerstrategy.com/nl/strategy/sng/618/
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      oei, dan doe je ergens iets niet goed toch, hetzij in je bankroll management of toch iets in je spel.
      Welke Sng's speel je? (buyin en speed of normal?)

Lees inderdaad het artikel hierboven over bankroll management. verder is het aan te raden om sowieso nog eens de beschikbare sng artikelen
      door te lezen. zelfs als je ze eerder al eens gelezen had, misshicen haal je er de 2de keer dat je ze leest weer wat extra informatie uit, omdat je misschien specifieke situaties herkent.

ook is het misschien interessant om handen waar je zelf over twijfelt te posten op het sng-forum
    • YggiZ
      YggiZ
      Totaal
      nou ik begin met 50 dollar ik speel die van 2.25 6man als dat niet lukt ga ik meteen over naar 6.50 9 man en als dat niet lukt dan wordt ik beetje tilt

ik ga dan meteen cash gamen en daar gaat het meestal fout dan win ik een leuke pot speel dan op limits van 0.10/0.25 of 0.25/0.50
      maar daarnaar verlies ik een dikke pot en dan wordt ik ongeduldig beetje dom

ik denk dat ik mezelf niet onder controle heb en wat kan ik het beste doen

2.25 door spelen tot dat ik 100 heb ofzo ? en dan pas over gaan naar 6.50

ik hoor het graag groetjes!
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      2.25 spelen is ook te vroeg voor 50 $

Er wordt een minimum van 50 BI aangeraden
      dus 2.25 $, daar hebt ge 112.5 $ voor nodig
      als ge 6.5 $ SNGs wilt spelen, wacht ermee tot ge op 325 $ zit.
    • YggiZ
      YggiZ
      Totaal
      maar als je 1 dollar speelt 9 man krijg je 4.50 als je wint (als) zo kan het maanden duren voordat je bij die 112 bent
    • titi87
      titi87
      Bronze
      lol is dit een 1,2,3,4 april grap ofzo
    • hassan4
      hassan4
      Bronze
      wuahahahahah ik lig in een deuk........
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door YggiZ
      maar als je 1 dollar speelt 9 man krijg je 4.50 als je wint (als) zo kan het maanden duren voordat je bij die 112 bent
      Er zijn er maar heel weinig, die snel rijk worden met pokeren.
      Aan je stortingen te zien, ben je zowieso nog geen winstgevende speler, en raad ik je aan om inderdaad alles nog eens goed door te lezen! :D

Bankrollmanagment is de sleutel tot succes! Uiteraard is TILT-controll zeer belangrijk, maar met een degelijk BR-managment verklein je de kans op TILT........

Als je het forum goed doorleest, zul je regelmatig lezen, dat je je "lesgeld" beter kunt betalen op micro-niveau. Blijf dus gedisciplineerd, en stick to Theory!!! Als je goed leert spelen, komen de resultaten vanzelf :D Zodat je vervolgens langzaam in de limieten omhoog kan klimmen.

Succes aan de tafels!! :)
    • RensJansen
      RensJansen
      Bronze
      Ik speel ook nog steeds gewoon $1 sngs op pokerstars maar dan gewoon een stuk of 6 tegelijk dat is prima te doen en dan pak je op een avond ongeveer $ 7 - $ 8 winst dus dan zit je zo een keer op een BR om wat hoger te gaan spelen.

Die winst gaat natuurlijk alleen op als je op zo'n limiet winstgevend speelt. :P