Overboeken $ van partypoker naar pokerstars

• raasz
      raasz
      Bronze
      Hey mensen,

Ik heb eigenlijk 2 vragen. Ik heb nog nooit geld overgeboekt van de ene pokerroom naar een andere en wil dus graag even wat informatie hebben. Ik hoop dat iemand mij het één en ander kan uitleggen.

1. Ik wil mijn volledige party bankroll (iets van $350) overboeken naar stars waar ik ondertussen ook al een mooie begin bankroll heb staan. Op welke wijze kan ik dit het beste doen? Ik heb wel s van moneybookers gehoord, is dit wat?

2. Kan ik eventueel nog gebruik maken van een first deposit bonus op pokerstars? Het mooiste zou zijn als dit via pokerstrategy kan.

Ik hoor graag van jullie!
  • 5 antwoorden
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ik doe dit met neteller, http://www.neteller.com heel handige online bank, duurt wel een paar dagen om alles aan te maken, id verificatie etc. maar het kost bijna niets (kleine fee af en toe) en is supersnel.

first deposit weet ik niet, zou ik ook wel willen weten :) volgens mij kan pokerstrategy geen tracked account maken van een al bestaande pokerstars account, maar ik weet dit niet zeker...
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Ik werk Via Moneybookers en je hoort er mij niet oever klagen :p
      grtz elrio
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ik zie nu net dat ik pas kan uitcashen op party met moneybookers als ik eerst een succesvolle deposit heb gemaakt. Dit vind ik een beetje omslachtig. Hetzelfde geldt voor netteller. Zijn er nog andere opties of moet ik er gewoon aan geloven om eerst een deposit te moeten maken?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je zult bij alle pokerrooms altijd eerst een deposit moeten maken voordat je uit kan cashen.
      dat probleem heb je nu wel maar 1 keer, omdat wanneer je nu je geld overzet naar een andere room (ivm deposit bonus) je natuurlijk automatisch een deposit hebt.

2. wanneer je nog nooit een deposit hebt gedaan op pokerstars zou je wel nog in aanmerking moeten kunnen komen voor een first deposit.
      je heb je bankroll daar gebouwd met freerolls?
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Nee, ik heb 3 weken terug een keer wat $ gekregen van een maat zodat we samen in hetzelfde toernooi konden spelen om te kijken wie het verst kwam. Dat toernooitje was ik bubble boy en toen hield ik nog iets van 3 of 4 dollar over. Daarmee ben ik SNG's gaan spelen, zo van: als ik broke ga, dan ga ik broke en anders is het mooi meegenomen. Nu heb ik iets van $100 gemaakt door alleen maar SNG te spelen.

Ik vind de blindstructuur van stars veel chiller dan die van party en daarom wil ik de boel overzetten. Ik kan dan SNG's gaan spelen van $6 dollar omdat ik dan een wat ruimere bankroll heb. Enige nadeel van dit alles is dat ik geen pokerstrategy punten verzamel(vandaar mijn bijzonder hoge status hiero :) ), maar ik zet de boel misshcien in de toekomst wel weer terug als ik me weer ga concentreren op cash-games.

Dat is dus even de reden achter mijn switch zeg maar...