5Nl Qq

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ik ging ervan uit dat ie met Jx of 77 wel zou slowplayen en mij laten betten. Hij zou me alleszins niet uit de pot jagen door all in te gaan moest em ne monsterhand hebben. Dan dacht ik, als ie AA of KK had zou hij reraisen preflop. Dus ik ging ervanuit dat ie ofwel met AK of meer waarschijnlijk met een lage pocket pair zou bluffen. Daarom dat ik callde.

Wat zouden jullie doen.

btw: woohoo, silver, nieuwe artikels hooray :D

Absolute Life Poker Honolulu 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button ben7666 ($4.68)
      SB KillingKameni ($5.80)
      BB americain62 ($0.72)
      UTG xdeel ($0.96)
      UTG+1 Atomuhr ($0.88)
      MP hai168 ($4.28)
      MP VincenzoCocotti ($9.96)
      MP slikec44 ($6.62)
      CO-1 Neoken ($5)
      CO AnL0gic ($4.94)

Preflop: Neoken is in the CO-1 with Q:spade: Q:heart:
      2 folds, hai168 raises to 0.08, 2 folds, Neoken raises to 0.24, 4 folds, hai168 calls 0.16.

Flop (0.54) 7:heart: J:club: J:diamond:
      hai168 moves all-in for 4.04, Neoken calls 4.04.

Turn (8.62) 5:club:

River (8.62) A:heart:
  • 9 antwoorden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ik had geen seconde getwijfeld en gefold
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Door die grote overraise, zou je bijna denken, dat die niks heeft. Of iig geen J op de hand. Ik had hem ook gecalled..... :D
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Juist niet, hij denkt dat neoken een goede hand heeft door zijn raise en daarom zet hij hem maar gelijk all in, omdat ie waarschijnlijk een boer heeft...
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Ik denk toch dat die met een boer gechecked had, of een value bet gemaakt had.
      Ik denk ook dat op die limieten zulke situaties zich wel uitbetalen, door te callen. Omdat waarschijnlijk met elke PP een fish zal pushen of bevriezen op zo'n flop. In het kader van handbescherming ;)

Ik zet hem op TT of 99 :P
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Serieus?
      Dan ben ik wel erg benieuwd wat hij uiteindelijk had!
      Maar laten we eerst de reactie afwachten van de echte kenner en dan wil ik het graag horen :)
      Als ik de hand zo beoordeel heb ik het idee dat hai168 denkt dat Neoken azen of koningen heeft en dat hij hem daarom gelijk maar all in zet met een boer koning bijvoorbeeld...
      Misschien ben ik ook wel te tight ;)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Gebaseerd op z'n oversized-bet, schat ik hem niet in als een goede speler. Daarvanuitgaande zet ik hem misschien zelfs wel op een smaller pair dan TT of 99. Dit weer gebaseerd op zijn pre-flop spel ( 2bet, en call na raise). Zou die dan toch z'n Fullhouse hebben gehit met een 77, of is z'n pair nog kleiner???
      Nah, ik houd het op TT of 99 :D

Ik begin inderdaad ook erg nieuwsgierig te worden :P
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Feit is wel dat ik meestal een redelijk tight table image heb, dus iemand die all in gaat in een pot van 56 cent doet dat dan meestal niet om mij te doen callen... Dat en het feit dat ik villain ook niet echt hoog inschatte vanwege zo'n donkbet heeft ook wel mijn beslissing beïnvloed.

Maar kzal wachten op commentaar van de pro voor ik de uitkomst geef :p
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Lol. "De pro", "de meester", teveel eer jongens ;)

In ieder geval, no way dat ik hier ooit fold met QQ. Heel vaak gebeurt dit met een of andere draw (9T) of een zwakker pocketpair. Af en toe heeft hij hier 77,een J of KK+ en voel je je stom omdat je gecalld hebt (en aangezien je de hand post, had hij wss ook wel een van deze handen ;) ), maar NL5 is gewoon een te grote donkeylimiet om niet te callen.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Anyway, villain toonde 99 :D