Hallo

• JJ5
      JJ5
      Bronze
      Ik ben jesse 20 jaar, speel zoon 1.5 jaar poker nu online meestal op party poker en voor geld maar hier verloor ik tot nu eigenlijk alleen maar op. Speel nu 2 dagen met de 50$ van pokerstrategy op mansion in het begin speelde ik stug zoals ik altijd speelde op 1 tafel en vrij aggresief spelen. Nu speel ik de SST op 4 tafels en hierdoor heb ik inmiddels mijn verlies goed gemaakt en sta ik op +/- 55$

Edit br is nu 70$ en ik had nog een vraag de punten. Ik heb nu 21 mcp punten op mansion zijn dit dan 64 strategy points ?
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi jesse,

welkom bij PokerStrategy.
      goed om te horen dat je nu iniedergeval weer winstgevend hebt kunnen spelen.

De mcp's zijn niet direct gekoppeld aan strategy points. Mcp's krijg je afhankelijk van de rake die spelers aan die aan je tafels zitten.
      strategy points zijn alleen gebaseerd op de rake die jij betaald. Er is dus niet een directe koppeling hiertussen, al zul je na een tijd wel een ongevere schatting kunnen maken van hoeveel strategy points je zult gaan krijgen.

voor nu moet je gewoon even wachten totdat de mansion strategypoints geupdate zijn.

Succes verder!
    • JJ5
      JJ5
      Bronze
      ik wijk nog te vaak af van de sss strategie en dit heeft me net wederom 10$ gekost ik sta nu op 51$ ik moet echt veel strenger worden voor mezelf vooral omdat ik vaak grote winst pak op een tafel van +/- 2-4$ en die dan vlak daarna door overmoedig bluffen in 1klap weg speel.

Edit ik weet dat dit heeeeeel stom was maar ik ging dus spelen aan een NL 0.5/1

En ik bluf iemand weg en win in 1x 16 dollar... oke toen ha dik dus al gelijk moeten stoppen. Toen ging ik naar een andere NL 0,5/1 tafel en ga all in en win 80 dollar. Ik heb nu een BR van $145.9 Ik heb me lesje wel geleerd en besef dat dit heel anders af had kunnen lopen dus ik ga weer snel terug naar de NL10 tafels.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      haha
      eind goed al goed zullen we maar zeggen. Maar het is goed dat je beseft dat dit heel anders had kunnen eindigen (en die kans is echt redelijk groot).
      Het is echt belangrijk dat je je houd aan een goed bankroll managment, zie hiervoor dit artikel.

ik snap dat je snel vooruitgang wilt boeken met je bankroll, maar geduld hierin is erg belangrijk. Dit is om het risico om broke te gaan klein te houden. zelfs al ga je aan tafel zitten met je hele Bankroll op een te hoge limiet en je speel alleen die ene AA die je toevallig krijgt. Dan nog is er de kans dat dan net je azen gekraakt worden en dan is je hele bankroll weg.
      door langzaam in de limieten omhoog te gaan, leer je ook van je eigen fouten op de lagere tafels, zodat wanneer je weer een stapje omhoog gaat je spel ook beter is geworden.

Succes en probeer echt geduld te hebben!