5NL KJo

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Pffff, echt slecht gespeeld, niet te doen. Dat hoeven jullie me niet meer te herhalen. ;) Maar zouden jullie hier ook all in gaan?
      Mijn gevoel zei me dat ie QQ-AA had, maar het kon evengoed 44-TT zijn.

Anyway, ik ging af op de preflop actie (call vanuit SB) waardoor ik QQ-AA uitsloot en besloot all in te gaan.

Absolute Life Poker Raisen (Beginner) 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button ChDUP23 ($1.53)
      SB TheRealMainBrain ($5)
      BB pasidefix ($9.66)
      UTG Grrin ($5.05)
      UTG+1 lilpu ($5.06)
      MP TTR78441832 ($7.79)
      MP Ohare83 ($2.90)
      MP Neoken ($4.34)
      CO-1 skalymut ($2.49)
      CO xMarceliusx ($2.15)

Preflop: Neoken is in MP with K:spade: J:diamond:
      4 folds, Neoken raises to 0.16, 3 folds, TheRealMainBrain calls 0.14, 1 fold.

Flop (0.36) 3:spade: J:heart: 3:club:
      TheRealMainBrain bets 0.18, Neoken calls 0.18.

Turn (0.72) 3:heart:
      TheRealMainBrain bets 0.40, Neoken raises to 0.80, TheRealMainBrain raises to 0.80, Neoken calls 0.40.

River (3.12) 4:spade:
      TheRealMainBrain bets 3, Neoken moves all-in for 2.80
  • 5 antwoorden
    • stevenm1988
      stevenm1988
      Bronze
      ik zou zeker en vast all in gaan. Dat hij een 3 heeft is bijna uit te sluiten want daar zou hij niet mee spelen. en QQ, KK en AA kun je ook bijna uitsluiten. Waarschijnlijk heeft hij een pocket pair of ook een jack. Ik denk het laatste
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ehm SB op 0,2/0,4 hij kan dus echt alles hebben. op zich vind ik hem niet heel slecht gespeeld. behalve dat ik op de turn waarsch gereraised had.

maar je denkt dat je de beste hand hebt toch. als iemand 1 van de 3 handen heeft die je verslaat pech gehad.

lose some win some
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ik had flop moeten reraisen, ging ik direct weten waar ik stond. Turn had ik moeten standaard reraisen(3x) ipv minraise imo.

Door gewoon te callen op flop en dan minraisen op turn krijg ik daar terug een minraise van hem en is het nog moeilijk een goeie read te krijgen.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      Ik had flop moeten reraisen, ging ik direct weten waar ik stond. Turn had ik moeten standaard reraisen(3x) ipv minraise imo.

Door gewoon te callen op flop en dan minraisen op turn krijg ik daar terug een minraise van hem en is het nog moeilijk een goeie read te krijgen.
      Precies wat je zegt inderdaad, nu maak je het jezelf onnodig moeilijk :)
      Was er gezegd, dat die slecht gespeeld was? ;)
      Pre-flop fold, i guess...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken

Het lijkt erop dat je mijn advies niet meer nodig hebt ;)