gewoon callen :D

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (9 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

CO ($8.20)
      Button ($9.95)
      SB ($9.80)
      BB ($7.30)
      UTG ($18.20)
      Hero ($23.65)
      MP1 ($2.70)
      MP2 ($6.40)
      MP3 ($3.85)

Preflop: Hero is UTG+1 with Q, J. CO posts a blind of $0.10.
      1 fold, Hero calls $0.10, 1 fold, MP2 calls $0.10, 1 fold, CO (poster) checks, 2 folds, BB checks.

Flop: ($0.45) A, 8, 8 (4 players)
      BB checks, Hero bets $0.3, MP2 calls $0.30, CO calls $0.30, BB folds.

Turn: ($1.35) Q (3 players)
      Hero checks, MP2 checks, CO bets $0.4, Hero calls $0.40, MP2 folds.

River: ($2.15) T (2 players)
      Hero bets $1, CO calls $1.

Final Pot: $4.15

Results in white below:
      Hero has Qh Js (flush, ace high).
      CO has Ks 6s (flush, ace high).
      Outcome: CO wins $4.15.
  • 4 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Mja, openlimpen met QJo doe ik toch niet zo graag, maar zooo erg is dat nog niet.

Wat ik echt niet goed vindt hier is dat je OOP een bluff maakt met 3 spelers achter je terwijl een flushdraw en A op board liggen.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      pre-flop = fold (OOP) ;)
      flop = goed :P
      turn = reraise na minstens $1,20, en in 1ste instantie value betten.
      river = eigenlijk ook wel goed, al had ik daar zelf waarschijnlijk een potsized-bet gedaan .....
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      QJo is echt geen hand die je wil spelen in UTG+1. It's not even close. De hand is vanaf die positie speculatief op z'n zachtst gezegd. Bovendien: openlimpen met pocketpairs valt nog te verantwoorden, maar met QJo is het echt een verliezende strategie vanaf die die positie.

Op de flop besluit je te stelen met absoluut niets. Op zich is het niet de beste situatie om dit te doen vanwege de flushdraw en de A, maar het is ok.
      Je wordt gecalld door 2 spelers en de turn brengt je second pair en de second nut flushdraw. Om eerlijk te zijn is dit zo'n rare situatie waarin ik bijna nooit kom dat ik niet weet of check/call nu wel het beste is, maar ik denk het wel. Je callt hier overigens duidelijk niet omdat je denkt dat je Q's en 8'en het beste zijn, mag ik hopen ;) .
      River geeft je de second flush, en is dus een valuebet. Als Villain daar raiset zou ik sterk overwegen om m'n hand neer te leggen, maar hij callt, dus das een goed resultaat.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      deze hand moet je gewoon folden