Ervaring pokerrooms.

• maik0l
      maik0l
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik wil graag een van onderstaande pokerrooms linken aan PS, omdat ik op de rest van de pokerrooms al een real money account heb verdien ik hier geen strategy punten.
      Ik wil overstappen naar een van onderstaande pokerrooms zodat ik strategy punten kan verdienen. (en sparen voor elephant) ;)
      Mijn vraag aan jullie is welke kan ik het beste kiezen. Wat zijn jullie ervaringen hier?

mansion
      pacific
      unibet
      pokerkings
      interpoker

Groetjes Maikel Janssen
  • 6 antwoorden
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Maikel Janssen uit Lin ? nee toch ?

Uhm ik zelf heb alleen op Titan en Pokerstars gespeeld dus aan mij heb je niet zoveel.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik heb van die rooms alleen een account op Mansion..... alleen waren daar zoveel technische problemen dat ik er nauwelijks speel

misschien zijn ze nu we lopgelost, maar dat weet ik niet
    • RRtwos
      RRtwos
      Bronze
      Ik hoor over het algemeen veel `negatieve` dingen over Mansion.

Ik speel er nu een paar maand en heb er maar 1x iets meegemaakt (kwartier niet kunnen inloggen), verder nooit geen problemen gehad en bevalt me best goed, voor de cashgames althans.

Best een aanrader van mijn kant iig.
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Als je cashgames wilt spelen zo ik bij keuze uit deze rooms voor Mansion kiezen. Wat betreft spelersverkeer de drukste room en ik heb wat betreft het cashgamen weinig klachten over Mansion.

Toernooien daarentegen vind ik behoorlijk onoverzichtelijk, aparte pop-ups voor pay-outs en geen uitgebreide chipcount, er onhandig allemaal. Daarvoor vind ik Pacific dan ook lekkerder spelen wat betreft MTT's en SnG's, room heeft een goede interface waar je zonder al teveel problemen kan spelen.

Over de andere rooms kan ik je helaas niets vertellen.
    • maik0l
      maik0l
      Bronze
      ja van de ene hoor ik positieve dingen over mansion en van de ander niet.. Ik ga niet zomaar 100 euro op een pokerroom zetten waar ik geen positieve reacties over hoor ;)

Maaar Xiqu0n.. dit is idd de Maikel Janssen uit lin ja :D wiezo?

Groete
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Nou wiezo... Omdat ik Roy ben natuurlijk :D , kom maar gewoon op Tighttan ;)