ATo steal

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Poker Stars
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.05/$0.10
      7 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $9.35
      UTG+1: $21
      MP1: $15.35
      Hero: $2
      Button: $1.95
      SB: $4.40
      BB: $9.80

Pre-flop: (7 players) Hero is CO with Ad Ts
      3 folds, Hero raises to $0.4, Button raises all-in $1.95, 2 folds, Hero calls.

Flop: 7h 4s 9c ($4.05, 1 player + 1 all-in - Main pot: $4.05)

Turn: Js ($4.05, 1 player + 1 all-in - Main pot: $4.05)

River: Th ($4.05, 1 player + 1 all-in - Main pot: $4.05)

Results:
      Final pot: $4.05
      Hero showed Ad Ts
      Button showed [4h 8h] and won ($3.85) with a straight, Seven to Jack

---

Ik vond de all-in reraise een beetje verdacht, dus ik besloot om te callen.
      Ten eerste de vraag of dat wel een goed idee was, ten tweede de vraag wat voor een enorme idioot ik nu weer tegenover me had zitten :rolleyes:
  • 3 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Zonder goede reads/stats, kan je beter niet stealen. Sowieso is dat nog niet echt nodig op 10NL. Je kan daar beter even mee wachten, totdat je een hud hebt, dan kan je meer op specifieke tegenstanders spelen.

Ik had de reraise denk ik ook niet gecalled. Was wel een vreemde shove van button. Dacht eerst ook dat hij op BB zat. Hij is in ieder geval geen SSS'er.

Ik begrijp ook niet helemaal waarom je converter geen plaatjes neerzet van en dat soort dingen. Maar zou je er dan svp handmatig een ":" voor kunnen zetten? Dan maakt het forum er een plaatje van, dat leest wat prettiger.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Dankje Sreteb, ik zal sowieso even naar die converter kijken.

De reden waarom ik nog wel eens een blind mee wil pakken, is omdat ik AT persoonlijk nog wel een redelijke hand vind. Net zoals A6s-Ats (als je in late positie zit zonder callers voor je, anders fold ik).
      Dus eigenlijk een semi-steal, want met AJo zou de raise wel terecht zijn.

De reraise callen was inderdaad een beetje dom, maar die gast kon nooit SSS zijn met zo'n reraise, dus kreeg ik het vermoeden dat hij zijn laatste centjes aan tafel er even doorheen tilte ofzo.

Maar dit zijn wel altijd wijze lessen om je toch wel aan SSS te houden...
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Dat klopt niet helemaal want wanneer je AJ had gehad, kon je idd raisen, maar moest je ook folden op zijn reraise (obv stack:raise ratio).

Je kan als SSS'er best stealen, ikzelf probeer het met een veel grotere range, maar ik speel ook met een hud. Dus ik kijk daarmee meer naar de specifieke tegenstander, welke kaarten ik heb maakt dan niet zoveel uit.
      Daarom zei ik dat je beter daarmee kan wachten totdat je PT/PA hebt. Daar komt nog bij dat op 10NL van die retards spelen die je toch wel callen. Zoals Villain hier.

Je kan het met Axs, 66- of s00ted broadway kaarten wel proberen, maar weer er voorzichtig mee en fold gewoon bij tegenstand. In late/blind position raise ik first in ook altijd 3,5BB om m'n steals wat goedkoper te maken. Maar dat moet je dan ook met je goede handen doen.