strategypoints !!!

• smegmadrol
      smegmadrol
      Bronze
      Toen ik mij inschreef op deze site heb ik mijn bonus op mansion poker gebruikt, maar dat geld is jammergenoeg al een tijdje op. Nu zit ik op pokerstars, en ben nu goed op weg met mijn br maar nu krijg ik wel geen strategypoints. Is dat nog mogelijk of kan ik enkel die punten behalen als ik op mansion poker speel ? Want ik zou graag die pokertracerlicentie behalen ...
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi,

hmm, vevelend om te horen dat je startkapitaal "op" is. Heb je je wel aan de ShortStackStrategy gehouden en/of de beschikbare strategie artikelen (meerdere malen) doorgelezen? :D

wanneer je je pokerstars account buiten pokerstrategy om hebt aangemaakt (of al had voordat je je hier aanmeldde) is het helaas niet mogelijk om deze alsnog aan PS te koppelen en kun je dus op die account geen strategy points meer halen.
      Op mansion zul je uiteraard wel gewoon strategypoints verdienen. Wanneer je liever niet op mansion speelt (for whatever reason) en toch graag strategy points wilt verdienen ivm de software licentie (en strategy artikelen! :tongue: )
      zou je wel kunnen overwegen je geld bij pokerstars te cashen en een nieuwe pokeraccount open bij een van de andere beschikbare pokerrooms. Dan krijg je ook nog eens een first deposit bonus.

over de software licentie:
      je zult vanaf 1 april geen Pokertracker2 licentie meer krijgen, maar in plaats daarvan krijg je een licentie voor de PS-Elephant (zie hier voor meer nieuws daarover)
    • smegmadrol
      smegmadrol
      Bronze
      De artikelen heb ik meermaals gelezen maar die SSS verveeld snel :) ! Maar nu heb ik genoeg BR om BSS te spelen! Als ik mijn bonus op pokerstars heb vrijgespeeld zal ik incashen en mijn geld op mijn mansion account plaatsen.

Dank je voor de uitleg !