SSS hopeloos 25NL

• luukiee
      luukiee
      Bronze
      Ik speel nu enige tijd de SSS op 25NL. Eigenlijk win ik er helemaal niets mee. Bij een ruime 80% van de handen die ik speel sta ik voor de flop voor, daarna zal het 50% zijn. Dit komt omdat er zoveel fishies spelen die de raise van een shortstack makkelijk callen met J9 K10 22 etc. De spelers die iets meer verstand hebben, zetten hun pokertracker aan en hebben binnen een kwartier door dat ik erg weinig handen speel, waardoor ik continu tegen fishies speel met een 50% winkans. Ik denk dat ik maar ff stop met de SSS, want door zon beats ga ik het liefst 500NL spelen met 5 dollar:)
  • 4 antwoorden
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Hoe kom je erbij dat je 50% winkans hebt als je met goede handen tegen fish met handen als J9 K10 22 speelt?

Je wil juist tegen zulke handen spelen met je goede handen
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ik zou zeggen; post eens wat meer handne op het forum ;)

NL25 moet je makkelijk winstgevend door kunnen lopen als je je strikt aan SSS houdt (en dus niet zomaar handen gaat spelen die je niet zou moeten spelen)
    • luukiee
      luukiee
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door anunaki
      Hoe kom je erbij dat je 50% winkans hebt als je met goede handen tegen fish met handen als J9 K10 22 speelt?

Je wil juist tegen zulke handen spelen met je goede handen

Uiteraard, zoals ik al zei sta je preflop meestal voor, maar zodra je de flop niet hit, kunnen deze fishies alles mogelijke handen hebben en dat is gewoon beroerd. Maar ik zal straks ff wat handjes posten.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Is dit een rant of is er ergens een vraag in verstopt?

Dat ze met random crap je raise callen, is alleen maar goed. Het kan dan mss wel zo zijn dat ze alle mogelijke handen kunnen hebben (betwijfel ik overigens), maar zij missen (net als jij) ook in 2 vd 3 gevallen.
      Dus de kans is groter dat ze niks hebben, dan een freak two pair of zo.

Wat Leo ook al zei, post je handen waar je onzeker over was. Dan kunnen we je wat gerichter helpen. Ook je mening geven bij handen van anderen zal je spel helpen.