Kk

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Poker Stars
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.05/$0.10
      8 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $5.90
      UTG+1: $1.70
      MP1: $15.45
      MP2: $15.15
      CO: $9.45
      Hero: $1.85
      SB: $1.75
      BB: $1.60

Pre-flop: (8 players) Hero is Button with K K
      UTG raises to $0.6, UTG+1 calls, 3 folds, Hero raises all-in $1.85, 2 folds, UTG raises to $3.5, UTG+1 calls all-in $1.1.
      Uncalled bets: $1.65 returned to UTG.

Flop: 5 J 3 ($2.3, 1 player + 2 all-in - Main pot: $5.25)

Turn: 9 ($2.3, 1 player + 2 all-in - Main pot: $5.25)

River: 4 ($2.3, 1 player + 2 all-in - Main pot: $5.25)

Results:
      Final pot: $2.3
      UTG showed Jd Js
      UTG+1 mucks Ac As

---

Hier kan ik niks aan doen, of wel?

Het geluk staat momenteel niet aan mijn zijde.
      Verlies met QQ van AA, met AQ van AA, met AA van Q8 etc. etc.
      Opeens mijn BR weer 100BB kleiner en als ik dan eindelijk een goede hand heb, gebeurt er het bovenstaande, of fold iedereen en pak ik alleen de blinds...
  • 4 antwoorden
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Tsja, je ligt hier 4:1 voor als je geld erin gaat, statistisch gezien win je dus 4 keer tegenover dit verlies.

nh
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Wat had je anders kunnen doen? Met AA/KK moet je proberen zoveel mogelijk geld preflop erin te krijgen en dat deed je. Dus nice hand!

Dat hij een 2 outer hit, daar kan je niets aan doen. Het hoort bij het spelletje. Ik zou het persoonlijk veel irritanter (lees tilt) vinden om hem alleen te callen en dan op de flop tegen een set te spelen.

Het is frustrerend om in die situatie te zitten dat alles slecht loopt. Maar geloof me, iedereen maakt die sessies mee. Andersom kan het natuurlijk ook en dat zal je ook gaan meemaken.
      Het is van belang dat je dit soort dingen goed begrijpt en dat je weet dat er een einde aan zit (en helaas ook weer een nieuw begin). Voor dit soort dingen is BR management.

Wanneer je voelt dat het je begint te raken, dan kan je ook beter even een pauze inlassen.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ja, die pauze inlassen had ik moeten doen (zie Tilt topic elders)
      't ging goed, maar ik voelde dat er een tilt oid aan zat te komen, maar speelde gewoon door, erg stom..
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Dat gevoel moet je onderkennen en erop inspelen. Even afstand nemen is niet erg, het is toch een lange sessie.
      Voor mezelf merk ik het wanneer ik me ga irriteren aan kleine dingetjes, bv dat mensen niet snel genoeg doorspelen. Als ik dat voel opkomen, is het voor mij een teken dat ik moet uitblinden omdat het alleen maar erger wordt op dat moment.
      Je moet dat gevoel ook niet wegdrukken, dan wordt het alleen maar erger. Je kan er beter gewoon naar kijken en het laten zijn. Dan gaat het vanzelf weer weg.

Dat je doorging vind ik niet stom (deed dat vroeger ook altijd), maar wel jammer. Leer ervan, probeer die momenten te herkennen en er dan ook actie op te ondernemen. Je hebt rust nodig om je A-spel te spelen, vind dat dan ook voor jezelf.