JJ5's voortgang of achteruitgang

• JJ5
      JJ5
      Bronze
      Oke ik houd hier dus mijn log bij van de vooruitgang of achteruitgang van mijn BR.

4 April
      Kreeg ik de $50 gestort van Pokerstrategy (uiteraard heel erg bedankt)

In het begin speelde ik heel dom en eigenlijk zoals ik al 2 jaar poker vrij agressief onder het mom van win all or take nothing. Dit leide dus al vrij snel tot 10$ verlies. Hier na besloot ik de SSS maares goed door te nemen en deze te volgen. Hierdoor kon ik de dag afsluiten met BR $44.55.

5April
      Vandaag is een goede dag mijn eerste sessie van 40min win ik $12,95 mijn 2de sessie verlies ik $3,9 door dat ik me nog niet goed genoeg aan de SSS houd. De derde sessie win ik weer $12,95 in wederom 40min :D Toen werd het tijd voor bier en onzin en besloot ik snachts nog even in dronken toestand te gaan spelen dit koste me weer $13 erg slimme actie dus :rolleyes: Ik eindig vandaag met BR $53.55

6April
      Ik start slecht met een sessie met 7,95 verlies. hierna volgens nog wat koste sessies waarna ik op $51 uitkom uit pure nieuwsgierigheid ging ik toen bij hogere tafels kijken met blinds van $25 ik ging bij nog wat andere tafels kijken en kwam toen bij een 100NL tafel ik heb de tafel een tijdje bestudeerd en dacht toen eigenlijk van hey hier valt geld te winnen. Vrij dom natuurlijk maar het liep goed af ik pakte $14.2 en verliet gelijk de tafel. Ik had toch de smaak te pakken dus ik ging weer aan een 100NL tafel zitten ik ga all in en win $79,9 toen ben ik wel heel snel gestopt. Ik sluit vandaag af met BR $145,1

7April
      Ik wou nog ene keer me geluk beproeven op een 100NL tafel dit pakte aanvankelijk goed uit ik pakte gelijk weer $16. Echter vlak erna werd ik overmoedig en al snel stond ik $40 verlies na een uur spelen aan verschillende tafels. Hierna besloot ik op een paar 25NL tafels te gaan spelen dit was een goede actie want ik sloot de sessie die inmiddels op -45 stond af met -15. Hierna kwam nog een sessie van een half uur hierin pakte ik weer winst hierdoor staat mijn BR op $151,75

Het niveau op de hogere tafels ligt me wel beter dan de 10NL op mansion maar ik denk dat ik toch vrij snel naar een andere site wil titan lijkt me wel wat op mansion zijn ook niet zovele tafels en je mag maar 1x per uur joinen met als gevolg dat ik soms geen nieuwe tafels heb :rolleyes:
  • 8 antwoorden