internet poker niets voor mij

• YggiZ
      YggiZ
      Totaal
      ik heb deze week 6x gestort en op de zelfdedagwas het geld alweer gone

ik denk dathet niet veel nut meerheeft om nogeen storting te doen

ik heb het geovle dat ik me geld ermee weggooi ik krijg de ene bad beat naar de andere bad beat

en internetpoker is niet rigged dat weet ik wel ik vind hte juist leuk om te spelen maar als je ziet wat ik al ben verloren maarliefst 1000$ deze week daar wordt je tog ziek van en in de Netherlands free roll 5000K full tilt werd ik 21ste 37.5 maar die is ookalweer weg dus het gaat niet echt goed iemand die mij echt op het rechtse sporr kan zetten ik maak deposits van 200$

en speel cashgamesvan 0.25/0.50en sit en go's van 10+1 of 11+1

en heb bij TAF 10 dollar staan maar i kzie dat je helaas 50 dollar moet hebben

iemand die mij dus kan helpen en wie kan ook echt goed en snel opbouwen mss wil ik nog wel een deposit maken als iemandmijnatuurlijkkan overhalen

M.V.G. Ziggy,
  • 8 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      !!!!!!!!!!!!BANKROLLMANAGEMENT!!!!!!!!!!!!
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      !!!!!!!!!!!!BANKROLLMANAGEMENT!!!!!!!!!!!!
      ²
    • donbosco21
      donbosco21
      Bronze
      bedankt voor de nuttige posts
    • donbosco21
      donbosco21
      Bronze
      ik zal je dat wel eens uit leggen

wat zij zeggen klopt bankrollmanagement ;-)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Lees dit 's ;)

http://www.pokerstrategy.com/nl/strategy/sng/

http://www.pokerstrategy.com/nl/strategy/no-limit/

Als je dit er in stampt, kan er niks meer fout gaan :)
      Bovendien is het aan te raden, om wat handen te posten. Hier ergens ----------> http://www.pokerstrategy.com/nl/forum/board.php?boardid=1412
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      wat ze bedoelen is dat je je bankroll moet managen.

dus dat je niet meteen alles inzet maar een klein percentage per keer gokt om geluk / pech minder belangrijk te laten maken
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      gast waar ben je mee bezig..

Ik heb je nog nooit handen zien posten of actief bezig gezien op het forum. Wat ik ook weet is dat bijna niemand succesvol wordt zonder hulp te zoeken en hard te werken.

Je zegt wel badbeats maarja... wat zijn badbeats?? Two pair op de flop en het erin schuiven op een flushturn? Lijkt me niet. Als je toch zoveel geld hebt koop pokertracker en ga daarmee aan de slag. Alles wat je wilt weten kunnen mensen je zeggen.

Aan jouw soort mensen verdienen pro's dus hun geld voor de duidelijkheid....

waarom de fuck speel je 0,25/0,50?? Er bestaan ook nog tafels die 0,01/0,02 zijn.... Als je daar op had gespeeld was je een stuk goedkoper uit.

Speel je om spanning? Om de cijvers? Of speel je om het spel?

Als jij wil betalen voor een beetje spanning is er denk ik niets aan dehand. Zorg dat je niet addicted wordt en have fun.

Als je speelt om de cijvers dan ben je helemaal fout bezig. Dat inzicht is mij hard duidelijk geworden.... (dit zorgt alleen voor frustratie)

Speel je om het spel? Wil jij beter worden dan anderen en zijn de dollars aan tafel niets anders dan een werkmiddel voor jouw om mee te spelen? Dan ben je het beste bezig. Hier moet je echter wel de meeste moeite voor doen.

Aan jouw de vraag...
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Post handen. lees artikelen en hoed je aan de bankroll manegement.
      Als je dat doet word het al een stuk lastiger om $1000 te verliezen in een week.
      Als je daar geen zin in hebt nodig ik je hierbij uit voor mijn homegame :p

20 buyins verliezen in een week is zeker niet alleen bad luck. het is waarschijnlijk een combinatie van slecht spel (tilt misschien) en pech.

Ik raad je aan om je te verdiepen in de strategie en eens goed telezen over dingen als tiltcontrole en bankrollmanagement. en je dan te storen op 10 nl ofzo.

Als je geen zin hebt om moeite te doen is het ook goed, maar verwacht dan dat je alles wat je stort ook verliest. en stort niet meer als dat je bereid bent om te verliezen.