NL50: A3s freeplay

• Leo
      Leo
      Bronze
      $0.25/$0.5 No Limit Holdem
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($37.35)
      UTG+1 ($101.75)
      MP1 ($56.70)
      MP2 ($15.35)
      CO ($50.00)
      BTN ($25.00)
      SB ($3.15)
      Hero ($10.00)

Pre-flop: ($0.75, 8 players) Hero is BB 3:spade: A:spade:
      1 fold, UTG+1 calls $0.5, 5 folds, Hero checks

Flop: 8:diamond: 2:spade: 9:club: ($1.25, 2 players)
      Hero checks, UTG+1 checks

Turn: J:spade: ($1.25, 2 players)
      Hero bets $0.9, UTG+1 calls $0.9

River: K:spade: ($3.05, 2 players)
      Hero bets $2.5, UTG+1 calls $2.5

Final Pot: $8.05

UTG+1 unknown
      Bet op de turn om flushdraw te verbergen + pot te spekken.
      Is mn lijn zo ok en de betsizes ook?
      Wat voor handen kan ik verwachten met deze betsizes mee te krijgen?
  • 4 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      A) Hij heeft teveel geld
      B) Hij heeft een straight en wil het slowplayen :tongue:

Hier snap ik echt helemaal niks van, mensen die tot aan de river flat callen maar dan gewoon de pot verliezen.

Ik denk dat als hij de flop gehit had, hij wel gebet had.
      Misschien zit ie op een draw, dat ie TJ heeft, maar dan heeft ie ook gewoon toppair dus had ie wel mogen raisen op de turn.

Een andere mogelijkheid, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk, is dat hij ook op een flush draw zat. Iets als 78s of 67s, maar dat verklaart niet waarom hij preflop meegaat..

Volgens mij krijg je met deze betsizes vooral handen met een draw mee, zoals straight/flush draw.
      Ik bedenkt me nu net, misschien had ie wel AK, AQ of KQ (KQ is wel logisch want AK of AQ zijn geen handen waarmee je limpt).

Mijn redenatie is overigens niet gebaseerd op berekeningen of wat dan ik, maar dat had je denk ik al wel begrepen. ;)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Vind je turnbet leuk. Neem aan dat je shutdown had gedaan wanneer je niet hitte op de river. Verder goed gespeeld.
      Wat je mss had kunnen doen was gewoon shoven op de river. Zoals Villain hier speelt zou ik het vermoeden hebben dat ie je niet geloofd en dus called. Ook omdat hij deepstacked is en huge overbets zijn gewoon leuk om te maken met de nuts.

Je krijgt met die lijn heel veel handen mee. Het is natuurlijk tegenstander afhankelijk, maar hij kan meegaan met elk pair, OC's, draws. Een behoorlijke range dus.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Tnx, uiteindelijk had hij KJ.
      En was idd shutdown geweest zonder te hitten.
      Denk je dat met een shove dit ook mee was gegaan ivm met flush & straight draws?
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Villain was hier denk ik wel meegegaan met een rivershove. Het is tegenstander afhankelijk of ze dan nog een push callen. Er zijn zeker mensen die met zo'n move gaan denken dat A high nog goed is. Met een busted draw zullen de meeste mensen ook geen 2/3 bet callen op de river.