Belangrijk: Enquete over Nieuws!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Zoals sommigen onder jullie al wel gemerkt zullen hebben leggen we erg de nadruk op de nieuwssectie afgelopen tijd.

Niet alleen brengen we meer nieuws, maar we proberen ook het nieuws interessanter te maken en meer gericht op onze community. Dan kun je denken aan de verslagen van de toernooien van onze community aan de rechterkant, maar natuurlijk ook de toernooiverslagen van de grotere toernooien aan de linkerkant.

Voor diegene die zich nu opeens afvraagt: "Hebben we een nieuwssectie dan?"

Ja, die hebben we en die kun je vinden door boven in het menu op "nieuws" te klikken. :D

Aangezien er zelden commentaren staan bij de nieuwsberichten vragen wij ons erg af of jullie regelmatig het nieuws lezen. Gezien de hoeveelheid nieuws van de afgelopen tijd gebeurt het al snel dat er belangrijke of leuke berichten naar onderen schuiven. Het zou zonde zijn als deze niet worden gelezen.

Vandaar onze vraag: Lezen jullie elke dag het nieuws en zo ja, wat vinden jullie ervan?

Natuurlijk horen we ook graag of jullie nog ideeën hebben, wat jullie graag in het nieuws willen zien of andere feedback.

Laat jullie horen!
  • 8 antwoorden
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Yep. ik lees al het nieuws!! Vooral de verslagen binnen de community vind ik erg leuk om te lezen.
      De verslagen van de grote toernooien, zijn ook leuk. Maar ik ben daar uiteraard (nog) niet zo bij betrokken......
      Uiteraard lees ik ook de nieuwsberichten onder het kopje "Promoties en Freerolls". Altijd leuk om op tijd te weten, of er nog een mooi toernooi georganiseerd wordt ;)

Misschien is het een idee, om een hit-teller te koppelen aan de nieuwsberichten. Zodoende weet je een beetje van hoeveel mensen het lezen?

Anyway, keep up the good work!!!

(Misschien een idee, om elke week/maand, een member van onze eigen community te interviewen) Onder het mom van speler van de week/maand misschien? Of gewoon een interview, van de meer bekende leden van het forum?
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Natuurlijk lees ik alles. De verslagen van NL bodem of, beter nog, community bodem spreken me zeker het meeste aan. De behoefte om reacties te plaatsen heb ik niet echt tbh :x
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik lees het ook altijd

ik lees ook op andere sites het nieuws en daar vind ik de reisverslagen erg leuk om te lezen (moet er wel iemand op reis gaan natuurlijk)
    • stevenm1988
      stevenm1988
      Bronze
      Ik lees ook elke dag het nieuws hier. Ik heb er helemaal niks op aan te merken, goed bezig zou ik zo zeggen :D
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Ik lees het ook (bijna) elke dag.
    • Disability
      Disability
      Bronze
      @ roycus, geen slecht idee.

Wat betreft het nieuws, ik probeer altijd wel even het nieuws te lezen en moet zeggen dat het er allemaal goed uit ziet. :)
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      ja, ik lees het nieuws ook wel, zitten interessante dingen tussen.
      De verslagen van de grote tornooien interesseren me minder.

Misschien een kleine maandelijkse update over hoe het nu met de dollar is gesteld omdat toch nog veel pokerrooms dollars gebruiken.

Natuurlijk verandert de dollar dagelijks maar een maandelijks of 2-wekelijks zou al genoeg zijn.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ik lees zelf de nieuws items altijd, ook omdat ze qua lengte altijd goed te behappen zijn. dus je kunt ze altijd wel tussendoor lezen. Als ik zou moeten kiezen zou ik zeggen dat ik de verslagen van EPT e.d. minder snel zou lezen dan de artikelen over de community. Maar ik vind dat zulke nieuws berichten eigenlijk niet moeten ontbreken. (zeker omdat er over n tijdje een x aantal van onze leden op die tournooien spelen :D :D )
      Roycus's idee vin ik ook niet verkeerd, ik zou zo'n interview iniedergeval wel lezen.

verder zou ik 123 even niet weten "welk soort nieuws items" ik nog erbij zou willen. als me iets te binnen schiet zal ik het zeker doorgeven.