The battle of the donkey's: Sunday 100k Gtd

• Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Goedenmiddag leden,

Naar aanleiding van de Sunday 100k gtd, hebben Sharp en Ik een nieuwe uitdaging voorgesteld aan mekaar en deze geaccepteerd. Je kunt nu al stoppen met lezen van dit bericht maar het kan eigenlijk heel interessant worden voor 2!! van jullie.

Sharp en ik hebben besloten om een team te vormen van 3 personen en te kijken welke van de 2 teams het beste presteerd in de komende 100k gtd. Om tot 1 van de teams te behoren zul je een betoog moeten schrijven met daarin belangrijke redenen waarom wij JOU zouden moeten kiezen boven de anderen. De deadline voor dit betoog is Zaterdag avond 12 uur.

Ik wacht met smart op jullie betogen

M.v.g.
      Shark

Edit Sharp80: Zie DIT nieuws voor alle details over The battle of the donkey's!
  • 115 antwoorden
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      leuk initiatief

als ik beter zou zijn in NL toernooien zou ik een betoog schrijven, maar ik ken mijn beperkingen
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door anunaki
      leuk initiatief

als ik beter zou zijn in NL toernooien zou ik een betoog schrijven, maar ik ken mijn beperkingen
      Wou je zeggen dat ik goed ben dan LOL :rolleyes:
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik heb mijn BR van een paar 100 euro weggespeeld met dit soort toernooien

steeds weer ongeveer de bubble en altijd aan de verkeerde kant

slechts 1 maal haalde ik 200$ binnen in een 100K toernooitje

ik speel voorlopig FL cashgames
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      [pokemon liedje] IK KIES JOU YOGHI! [/pokemon]

Kies mij omdat ik maar een uur op sitout moet voordat ik kan spelen ;p
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Kies mij omdat

- MTT's mijn sterkste punt zijn, ik heb al een redelijk aantal FT's gehaald waarvan ik er ook een par van gewonnen ben.

- Ik altijd extra gemotiveerd ben in dit soort wedstrijden om ver te geraken

- Ik het erg graag wil;)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ok, dus er zijn 2 teams straks.... En dan? :)
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      die gaan strijden om wie het beste team is?:D
      De criteria is ten eerste het prijzengeld, en ten tweede het gemiddelde van de groep, dus de positie waar je op bent uitgeschakeld.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Hopelijk komen er nog zo'n uitdagingen tussen jullie twee op een andere datum, kan ik ook eens meedingen naar een plaatst in 1 van de 2 Teams :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Luitjes, het volledige nieuwsbericht hierover kun je HIER lezen.
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Haha leuk idee , helaas heb ik geen cashaccount op pokerstars anders zou ik zeker een betoogje schrijven.

Voor de mensen die deze leuke kans krijgen alvast succes !!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Volg de instructies die HIER staan en je hebt een account op Pokerstars. ;)
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Ja maar dan moet je zeker wel eerst storten he ? Want ik stort liever nog niet zolang ik het gratis geld nog heb. Of is der ook een andere manier om in ieder geval een cashaccount te krijgen zonder te storten.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Je hoeft nog niet te storten, Lanfear81 heeft hem afgelopen zondag ook aangemaakt puur voor dit toernooi en heeft geen storting gedaan.

Dus schrijf je betoog maar. ;)
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Heel erg tof idee. Zal er mij eens mee bezig houden om een tekstje te plaatsen.
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Waarom zou je kiezen voor Xiqu0n?
      Nou daar gaan we...
      Ik heb al een beetje ervaring met toernooitjes. Ook kom ik gemiddeld per toernooi vrij ver. Zoals jullie misschien nog weten eindigde ik het eerste toernooi op de 14e plek. De week hierna eindigde ik op de 48e plek. Nu kan dit natuurlijk met geluk te maken hebben, maar dan is het toch nog maar de kunst om 1400 mensen achter je te laten.

Nu is een 100k natuurlijk niet te vergelijken met een freeroll, maar toch zou het zomaar kunnen zijn dat jullie eventueel een aanwinst aan mij hebben. Daarbij komt ook nog eens kijken dat het een voordeel is voor mij. Ik krijg hierdoor nog meer kans te oefenen met multi table toernooien.

Het is natuurlijk voor mij moeilijk te concurreren met de mensen hier die al een hele tijd op dit forum actief zijn en inmiddels een br hebben van weet ik hoeveel. Ook hebben jullie waarschijnlijk nog onvoldoende kennis om voor mij te kiezen, maar er werd mij gevraagd een betoog te schrijven "so here it is :) ". Alvast succes met het samenstellen van het team.

PS. Het is me al niet goed gezind want in de tijd dat ik dit getypt heb ben ik 3x op rij door een bad beat verslagen :P .
    • DaKingPatsie
      DaKingPatsie
      Bronze
      Ik heb eigenlijk maar 1 punt: ik heb een speciaal dieet waardoor ik niet of nauwelijks zout mag hebben, dus ik HAAT zeezout!!!! BAH! dus ik wil graag 1 kans om voorgoed af te rekenen met de speler die dit vreselijke goedje representeerd...
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Nog eens mijn bericht herhalen :D :D
      Hopelijk komt er nog een Battle of the Donkeys op een andere Datum!!
      Bij voorkeur 11 mei 2008 :D :D :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Bij genoeg animo voor zoiets zal dit zeker herhaald worden. ;)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Bij genoeg animo voor zoiets zal dit zeker herhaald worden. ;)
      Laten we hopen :D
      Natuurlijk kan dit ook met andere tornooien worden gedaan :D
      Of niet? :D

edit: Ik zou natuurlijk mijn 2de plaats in 3$ MTT 185 man in m'n betoog zetten maar aangezien ik niet kan meedoen schrijf ik geen betoog en heb ik toch nog eens kunnen pochen met deze mooie prestatie :D

edit2: En nu ga ik slapen want morgen er terug uit om 5u15.
      ps: Pfffff :D