Trashhand in SSS

• Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Kort vraagje:

Ik heb het toch goed begrepen dat je in de volgende sitatie moet folden in het SSS?

Je hebt een Trash-hand, maar bet 2/3 van de pot omdat niemand voor je heeft geraised. Je zit met 1 tegenstander in het spel die na jou komt.

Hij re-raised je.

Nu hoor je toch te folden? Of ga je all-in?

Groetjes,

Z.
  • 7 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Kort vraagje:

Ik heb het toch goed begrepen dat je in de volgende sitatie moet folden in het SSS?

Je hebt een Trash-hand, maar bet 2/3 van de pot omdat niemand voor je heeft geraised. Je zit met 1 tegenstander in het spel die na jou komt.

Hij re-raised je.

Nu hoor je toch te folden? Of ga je all-in?

Groetjes,

Z.
      ja, met aashoog moet je wel folden. Ik weet niet hoe dat zit met middlepair ofzo: Aqs, en je krijgt kq9 rainbow ofzo, dan hangt het wel van je tegenstander af wat je moet doen.
    • Exilinis
      Exilinis
      Bronze
      Met een middlepair doe je precies hetzelfde volgens mij. Please correct me if I'm wrong :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Exilinis
      Met een middlepair doe je precies hetzelfde volgens mij. Please correct me if I'm wrong :)
      dat ligt eraan of je pot odds krijgt om te callen: http://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?postid=69507#post69507
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Bedankt voor jullie antwoorden.

Dus als ik het goed begrijp speel je dan de pot-odds. Er is dus geen vaste regel, behalve dan het spelen wanneer je odds juist zijn en anders folden?

Z.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Dus als ik het goed begrijp speel je dan de pot-odds. Er is dus geen vaste regel, behalve dan het spelen wanneer je odds juist zijn en anders folden?

Dat is regel 1 in poker, als iemand all in gaat, en jij hebt goed odds, dan moet je callen, zo maak je winst.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      :D

Dat snap ik. Maar het ging me er om of er in het SSS -met haar strakke regels- ook hiervoor een regel was die ik nog niet had gevonden, i.v.m. mijn spreadsheet

Volgens mij is het met het SSS de bedoeling je strikt aan de zetinstructies te houden, dus wilde ik weten of dat hier ook zo was.

Eerlijk gezegd kan ik goede odds ook niet laten liggen :tongue:

Z.
    • Exilinis
      Exilinis
      Bronze
      In de SSS strategie uitleg staat helemaal niets over odds. Bovendien lijkt me dan dat je, als je naar pot odds kijkt, altijd aan het kortste eind trekt als je een allin callt met een middlepair. Tenzij een allin callen betekent dat je slechts 10 cent bij callt ofzo natuurlijk :)