uitcashen hoe werkt dat?

• martyk32
      martyk32
      Bronze
      Hey everybody,

Ik vroeg me af of iemand mij kan uitleggen hoe dat werkt om geld uit te cashen? Ik heb het een beetje gehad met dat pokeren en heb voor mezelf besloten dat ik doorspeel tot de 2500 punten op partypoker om die dan om te zetten naar geld en dat erbij dan uit te cashen...

Want volgens mij heb je netteller ofzo en nog een andere bekende, is dat dan van daar een inet banknr aanmaken, daarnaartoe storten en dan naar je eigen rekening storten???

Ik weet niet echt goed waarom ik het niets meer aanvind... denk omdat het gewoon heel erg is van mieter maar in het midden en kijk eens wat eruit komt... ik kan het gewoon niet echt meer serieus nemen denk ik. Lopen zo veel lui wat aan te kloten en kan van mezelf ook wel toegeven dat ik soms ook van tijd tot tijd wat aan loop te kloten. Heb dan nog dat geld van hier op titan poker en speel daar dan denk ik nog mee verder..

Zat ook al te denken om er een 1000 euro op te storten en dan kun je tenminste serieuzer poker spelen op wat serieuzere limieten. Dan maar niet 'gegrind' omhoog. Ik vind het super deprimerend dat niemand ook maar iets afgooit en je eigenlijk nooit echt goed weet waar je staat. van die supergrote potten met een paartje boeren tegen 3en bv. En vind het eigenlijk gewoon niet leuk om er op deze manier nog tussen te zitten. Nee die .02/.04 nl helemaal mee gehad.

Als iemand mij dat zou kunnen uitleggen, heel erg bedankt.

Groeten allemaal!! en succes ad tafels!
      moi
  • 19 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey Marty

Tja hoe je dat doet is mij ook nog steeds niet echt duidelijk. Moet ook nog steeds de eerste munten binnenkrijgen.

Over dat pokeren van jou: Is het spelen van SnG's niet veel leuker voor je?
      Daar zijn ook wel donkeys bezig, maar over het algemeen kom je wel meer aan pokeren toe dan bij lage cashgames.

Zelf vind ik de SnG's bij Full Tilt wel prettig spelen. In dergelijke toernooien kun je ook goed stijlen mixen (is zelfs erg belangrijk) en heb je ook meer te maken met reads e.d.

Het is maar een idee....

Hoe dan ook: veel succes verder en hopelijk krijg je er weer een keer zin in.

Zeezout
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      jammer om te horen dat je (voorlopig) het plezier bent verloren.
      Misschien heb je na een korte break wel weer zin om het op te pakken.

het voorstel van zeezout is ook goed, probeer eens iets anders, bijv.de SNG's. Dat is weer heel anders spelen, misshcien dat dat je meer ligt en/of meer plezier verschaft.

over het uitcashen:
      voordat je kun uitcashen zul je bij elke pokerroom altijd eerst zelf een storting moeten maken. (je kunt dit bedrag uiteraard wel meteen weer uitcashen bij je eerste withdrawal).

de meesten gebruiken hiervoor of neteller of moneybookers
      hier moet je dan eerst geld naartoe overmaken van je bank, waarna je het op je pokeraccount stort. dit cash je dan weer uit.
      (let wel even op de minimum deposit-limiet van je pokerroom, voordat je geld overmaakt van je bank)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      En bij Netteller kan je sinds kort, je eerste storting met Ideal :)
      Of gewoon die 0,02/0,04 Skippen....
      Wat Zeezout zegt zit zeker wat in.....
      Zelf heb ik toen ik begon maanden lang SnG's gespeeld. Toen ik bij PS kwam, ben ik me uiteraard gaan verdiepen in de SSS. Ook ik ondervond dat als saai, en daar zag je inderdaad van die dingen, die met pokeren iig niks te maken hebben...... Wel had ik geluk dat ik in die periode weinig pech had ( ;) ) , en dus redelijk wat geld binnen gehaald met SSS. Dit verhoogt uiteraard het speelplezier......

Een aantal weken later, kwam de stilstand, en liep mijn bankroll langzaam terug. En ook ik verloor opdat moment mijn speelplezier :( Ergerde me elke weer aan die donkspelers, etc
      Ik was te resultaat gericht geworden, door mijn upswing-periode. Elke dollar (ondanks dat eigenlijk niet meer zoveel waard is ;) ) die ik verloor hakte erin X(

Toen heb ik een weekje ofzo niet gespeeld, en er over nagedacht wat ik nou precies wilde bereiken met/in poker.............
      Voor mij is gebleken, dat resultaat ondergeschikt is aan spelplezier!! Op dit moment kan ik ook weer lekker onbezonnen spelen. Immers al het geld wat ik verlies, heb ik dus ook zelf verdiend met poker.
      En dat verandert natuurlijk als je zelf geld gaat storten! Lijkt mij dat de druk wat zal toenemen, en dat omgaan met tegenslag moeilijker te relativeren wordt.

Just think about it!!!! Wat kan kan jezelf doen, wat wil je doen, en wat kan pokerstrategy ( forum, art, etc) daarin betekenen :)
      Snel rijk worden met poker is maar voor weinig mensen weggelegd ;)

Iig jammer als je ermee stopt, het is zo'n mooi spelletje. Maar dat storten van $1000, zal hier worden afgeraden, denk ik ;)

Succes!!!!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi martyk32,

Jammer om te horen dat het nu even niet zo lekker gaat, echter om zelf $1000 te gaan storten lijkt me geen strak plan.

Deze perioden zul je namelijk ook gaan hebben op de hogere limieten. Ook daar zul je zien dat er heel veel fish rondzwemt die hun handen niet kunnen neerleggen.

Zoals Roycus al aangaf is plezier in het spel echt het belangrijkste. Het is algemeen bekend dat wanneer je lekker in je vel zit, de dingen ook veel beter gaan.

Je hebt het bij Ajfonso ook kunnen zien, die werd heel resultaatgericht en dat kan alleen maar fout gaan.

Wat bij veel spelers helpt is om een pauze te nemen en je concentreren op de theorie. Op die manier ben je straks weer frisser en kun je ook alles weer wat meer relativeren.

Geen idee in welke post ik het vandaag heb gelezen, maar er stond dat cashgames vooral een gevecht tegen jezelf is en ik kan dat alleen maar beamen. Dit is echter geen gemakkelijk gevecht met vele pieken en dalen. Stug doorspelen is vaak niet de oplossing voor de problemen die op kunnen duiken. Zorg dat poker een verhoudingsgewijs juist gedeelte inneemt in je leven, zodat de resultaten geen invloed hebben op je humeur!

Poker is op lange termijn en het is heel normaal dat er lange perioden tussenzitten dat het niet wil vlotten. Zorg dat je in die perioden iets anders doet, anders raak je in een negatieve spiraal. Ik zeg niet dat je je niet meer mag bezig houden met poker, maar zorg ervoor dat je dan iets doet waardoor je weer zelfvertrouwen krijgt en dingen beter kan relativeren.
      Aan de tafel plaatsnemen met deze instelling zorgt alleen maar voor nog meer bad beats en leaks in je eigen spel.

Lees ook eens de artikelen die HIER staan door. Wanneer je deze inhoud op jezelf kunt reflecteren dan ben je al een eind op weg. ;)

Succes en je komt er wel!
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      Hey guys,

Wat apart zeg dat je eerst zelf moet storten om het er vervolgens weer af te halen, klinkt niet echt logisch, maar zal eens kijken dan.

Haha ik had zelf eens een suckout vandaag, is ook weleens leuk voor de verandering qq tegen jj tegne kk flop een q en river q. Heel erg raar

Gek genoeg nu ik de boel had opgegeven en voor mezelf zoiets had van quite spelen tot de 2500 punten en gewoon zonder drive of iets te spelen gaat het ineens weer supergoed...Ik had juist zoiets van serieus spelen omdat ik het ook leuk vond en daarom zou me dat best oke lijken als dat erin zat prof. pokeraar... Heb nu echt zo mn twijfels... Maarja nu de lol weer beetje terug begint te komen, komt de motivatie ook weer terug.

Ik speel nu shorthanded weer, liefst met zn vieren en de lol begint weer beetje terug te komen en voor mijn kk en qq heb ik ook iets gevonden gewoon direct allin ;) zit weinig idee achter maar er zit toch altijd wel een l.d.b. (= lul de behanger :D ) tussen die het nodig vind te callen. beetje rare tactiek, en anders maar alleen de blinden, maar dan heb je minder van dat achteraf geklaag.

Vroeg me trouwens af of dit goed was. Ik was gister even bij .05/.10 gaan zitten ik zat utg. met qq raise 4x bb 2 callers 2 direct achter me

489 flop ik doe een potbet 1.40 2 callers weer turn 4 rk raise allin 3.10 ak (fourflush) called en A river. was prima verder toch??

Keej ik ga weer jooo
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      zit er trouwens echt serieus over te denken om een 1000 ofzo te storten, ik bedoel als de hele strijd om 6 ct begint is het ook niet zo gek dat niet iedereen t zo serieus neemt.

Ik wil gewoon echt pokeren waar iedereen zn best doet en volgens mij moet je dan echt wel min .50/.1 zitten dacht ik zo....
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      als je niet de discipline hebt om omhoog te grinden vanaf de micro limits moet je niet pokeren
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Volgensmij mij zie ik een lichtpuntje in de verte :D
      En inderdaad wat Timothy zegt, zit wel wat in......

Just B carefull!! ;)
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      heh gatverdamme,

ik snap er niets van... dan ben je niet meer resultaatgericht en dan heb je plus 20 dollar in 2 dagen tijd...

slaat toch nergens op?! ik zal die grafiek eens posten zodra ik thuis ben, zal vnvd zijn anders morgen denk ik... Toen ik even een tijdje niet kon spelen en al die suckouts om mn oren kreeg is die zo ingedamd. echt je schrikt je kapot. echt dramatisch

Ja en dat klopt ook wel wat je zegt timothy, maar ik vid het gewoon niet zo tof dat het lijkt alsof iedereen maar aan loopt te kloten en ik weet zeker dat als er meer geld in het midden ligt dat mensen wel serieuzer spelen.
      Ben erachter dat je dat op SH die potten blijven kleiner en meer handen speelt. bevalt goed. plus je kan die pot meer manipuleren. Xpres bepaalde foutjes maken om bij andere situaties meer geld erin te krijgen.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      moet het niet helemaal mooi maken :D 15 dollar
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      toch weer mooi om te zien dat je nu vooruit gaat nu je niet meer "geforceerd"speelt.
      en direct krijgt je pokerplezier een upswing :)
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      welke heeft eigenlijk de voorkeur: moneybookers of netteller? qua gebruiksvriendelijkheid en veiligheid??? (met al die hakkers tegenwoordig)

Hier moet je dit zien

Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)
      BB:
      $1,62
      CO:
      $4,60
      Hero:
      $3,45
      BU:
      $2,09
      SB:
      $4,80

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with K:spade: , Q:diamond:
      Hero calls $0,04, CO raises to $0,08, BU folds, SB calls $0,06, BB calls $0,04, Hero calls $0,04.

Flop: ($0,32) J:spade: , A:diamond: , T:club: (4 players)
      SB checks, BB checks, Hero checks, CO bets $1,04, 2 folds, Hero raises to $2,08, CO raises to $3,12, Hero raises to $3,37 (All-In), CO calls $0,25.

Turn: ($7,06) 3:heart:
      River: ($7,06) 8:heart:

Final Pot: $7,06

Results follow (highlight to see):
      CO shows [ Ac, Ts ] two pairs, Aces and Tens
      Hero shows [ Ks, Qd ] a straight Ten to Ace
      Hero wins $6.71 USD with a straight, Ten to Ace.

hahaha dan gaat dat geld erin en ik durf al gewoon helemaal niet meer te kijken :) wetende dat het op zn ergst 80% voorstaat, maar dat er toch nog een aas zou komen en hij vast 2 pair had.... Ik heb hier al zovaak op verloren... maarja wist dat ik dit zo moet. Nog meer balen omdat ik ook bijna 100x BB had -> was eigenlijk mn laatste hand voordat ik mn geld veilig wilde stellen. grappig dat hij hier met zon overbet kwam. helemaal omdat dat potje denk ik 32ct ofzo was.

tegen een set is het trouwens 35% / 65% das ook niet echt een feest. nog leuker eraan is dat ná die bet dan (zou het een set zijn) en hij zou mijn kaarten weten, hij nog correct ook is om te callen. is wel raar idee. Maar wel door zulke pot odds dan
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      welke heeft eigenlijk de voorkeur: moneybookers of netteller? qua gebruiksvriendelijkheid en veiligheid???

Persoonlijk vind ik Neteller wat beter als het gaat om de extra's, maar ik krijg het idee dat Moneybookers wat meer wordt gebruikt tegenwoordig.

Dit zal ook vast en zeker te maken hebben met de procedure om een account aan te maken. Weet dat Neteller veel documenten kan opvragen en dat het enige weken kan duren alvorens je account helemaal gebruikt kan worden.

Daarbij doen ze ook veel controles als je eenmaal een account hebt. Op zich prettig wat betreft de veiligheid, maar het kan ook heel lastig zijn om iedere keer documenten te moeten overleggen.

Leuk handje trouwens. :)
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      hey sharp,

gaat dat trouwens niet goed met die ajfonso??
      dacht dat hij nml wel lekker ging?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      LOL :evil:

Komt door mij martyk :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ajfonso heeft nu even pauze genomen en richt zich erop om weer het plezier in het spel terug te krijgen. Hij heeft heel veel potentie, maar net als jou werd hij te resultaatgericht en dit bracht ook andere psychologische aspecten met zich mee die niet goed zijn voor een bankroll.

Maar ik denk dat we die nog wel terugzien, iets wat hij al vaak heeft laten zien is dat het niet ligt aan het doorzettingsvermogen.
    • oisterwijk1
      oisterwijk1
      Bronze
      hoi,ik heb zelf moneybookers en die bevalt me goed.Een acount aanmaken is zo gedaan
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      moneybookers wordt het dus, moet nog 300 punten om de 2500 grens te bereiken en dan cash ik die boel uit.

Heb je slechte invloed op ajfonso dan, sharp? hehehe

Sta nu op 95 dollar weer dan. In 2 dagen 20 dollar dan, ligt echt heel erg aan dat ik mezelf teveel druk geef en dat de teleurstelling te groot wordt als de resultaten zakken. Zal die ajfonso ook wel hebben denk ik. Hoe harder je werkt, hoe teleurstellender als je verwachtingen niet uitkomen. Heb het zelf ook wel idd.

Maar ik kan er nog steeds niet bij (kijk maar eerst even beneden): Bv. deze hand... Die gast die miniraised checkt, dus ik verwachte dat die een hele mooie hand waarschijnlijk had. Wel leuk ook azen krijgen vaak een miniraise bij 4 handed van veel lui.
      ik een Fd, ik dacht doorchecken want anders komt me toch een checkraise erachter aan. Gelukkig nog niets aan de hand. alleen maar callers. ze calden ook alleen maar in die partij. toen bette ik, want ik zag ze amper reraisen. Dacht van laat ik de prijs maar zetten waardat die te hoog wordt. En dan dat board met alle kaarten open... ik dacht van split pot natuurlijk en weinig behoefte om zoveel rake te maken... is toch ook dom man om zo die set te spelen helemaal op die turn. Maak er een overbet van en ik kan echt niet meer callen. en dan laat die 777 zien... op dat board... En ik raise dit soort handen niet omdat het me nogal wiedes lijkt dat we allebei een straight hebben.. In het ergste geval verslagen maar dat leek me sterk.
      Ik baal er nog weleens van, want ik kan me er gewoon niet in inleven en daardoor ook niet echt het maximale eruit halen (mis nogal eens een value bet op de river)... Dus kan daarom ook niet echt redenen eruit krijgen waarom ze zo en zo doen. Is wel lastig hoor.

** Dealing down cards **
      Dealt to MartyK32 [ Ks 9s ]
      MrsJoy111 folds
      MartyK32 calls [$0.04 USD]
      snakeboy71 calls [$0.04 USD]
      leez25 raises [$0.06 USD]
      xxstefanxx5 calls [$0.04 USD]
      MartyK32 calls [$0.04 USD]
      snakeboy71 calls [$0.04 USD]
      ** Dealing Flop ** [ Th, 3s, 7s ]
      leez25 checks
      xxstefanxx5 checks
      MartyK32 checks
      snakeboy71 bets [$0.08 USD]
      leez25 calls [$0.08 USD]
      xxstefanxx5 folds
      MartyK32 calls [$0.08 USD]
      ** Dealing Turn ** [ 8c ]
      leez25 checks
      MartyK32 bets [$0.12 USD]
      snakeboy71 calls [$0.12 USD]
      leez25 calls [$0.12 USD]
      ** Dealing River ** [ Jc ]
      leez25 bets [$0.88 USD]
      MartyK32 calls [$0.88 USD]
      snakeboy71 folds
      leez25 shows [ 7h, 7d ]three of a kind, Sevens.
      MartyK32 shows [ Ks, 9s ]a straight Seven to Jack.
      MartyK32 wins $2.55 USD from the main pot with a straight, Seven to Jack.

Jah echt belachelijk, heb trouwens geen idee hoe je die grafiek van pokertracker (heb die beta versie) hierop krijgt... Als jullie geinteresseerd zijn moet je me even uitleggen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      .