id check

• hassan4
      hassan4
      Bronze
      hi

waarom is mij dat niet gevraagd die id check ??
      ik heb de quiz gedaan en bij mansion regegistreerd met mijn spelers nummer . heb ik het goed gedaan? ?
      ik heb al account bij titan en mijn broertje bij pokerstars vandaar dat ik voor Mansion heb gekozen . ben ik nu gediskwalificeerd voor de bonus? still waiting
  • 5 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey hassan,
      welkom bij PS!

de ID-check kan nog komen, dit kan enige tijd na het slagen van de quiz zijn. Het kan zijn dat deze mail in je spam-box komt, dus houd deze ook even in de gaten. Het is ook mogelijk dat er geen ID check komt. Het is in principe geen probleem dat je broertje ook een account heeft bij pokerstrategy, dus je komt gewoon in aanmerking voor het startkapitaal. Het ontvangen hiervan duurt over het algemeen wel 24-48 uur..genoeg tijd dus om even over de site surfen en een aantal artikelen te lezen :D

succes!
    • hassan4
      hassan4
      Bronze
      okey thanks
      geduld is een schoon zaak zeggen ze....... :)
    • lotfihh
      lotfihh
      Totaal
      heey lanfear, ik heb mijn ID opgestuurd maar heb geen mail terugontvangen of dergelijk. wat moet ik nu doen ?
    • hassan4
      hassan4
      Bronze
      vooral rustig en geduldig blijven.....
      als je hebt uitgevonden hoe je dat doet vertel het mij...
      tick tick tick tick
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Het hangt van de drukte af wanneer je ID wordt gecontroleerd. Echter vanaf het moment van goedkeuring van je ID duurt het nog ongveer 48 uur (alleen werkdagen) alvorens je het startkapitaal zult ontvangen.

Deze wachttijd kun je gebruiken om nogmaals de strategieartikelen door te nemen en al onze promoties te bekijken. (zeker de moeite waard!)

Alvast succes aan de tafels!