Beste Mensen,
Mijn intentie is om in juni nadat ik klaar ben met mijn opleiding een parttime pokerprofessional te worden

Parttime vanwege het feit dat ik nog niet volledig afhankelijk wil zijn van alleen maar poker omdat het dus ook fout kan gaan

Dus vandaar dat ik parttime ga pokeren, en parttime echt ga werken, zodat ik iig een vaste bron van inkomsten heb. Nou was mijn vraag wat te doen wanneer het dus echt heel goed gaat met pokeren en je dus komt tot het uitcashen. Nou komen we dus aan bij mijn vraag:
Hoe is het geregeld in Nederland met betrekking tot inkomstenbelasting/kansspelbelasting e.d.??
Jullie snappen waarschijnlijk wel dat ik weinig zin heb om belasting te gaan betalen over mijn pokerwinsten. Voor wat ik weet is online pokeren illegaal in nederland. Dus misschien maak ik me druk om niks, een bankovervaller betaalt per slot van rekening ook geen belasting over zijn illegaal verkregen kapitaal
Wat zijn jullie ervaringen met uitcashen, wel eens problemen gehad met de fiscus?
Op welke manier kan je het best de belasting ontduiken hier in Nederland?
Ik zat zelf te denken aan een zwitserse bankrekening waar ze het welbekende bankgeheim hebben. Op deze manier kan de NL'se fiscus er nooit achter komen hoe jij aan je buitenlandse kapitaal komt.. Maarja als je uiteindelijk een leuke auto hebt, een leuk huisje, en aardig wat andere mooie spulletjes en aan het einde van het jaar valt er zo'n mooie blauwe envelop op je deurmat, waarin je dan je inkomsten over het afgelopen jaar moet invullen, wat dan welgeteld 0,- is. Kunnen ze je dan alsnog niks maken???
Belasting ontduiken met aardig wat k'tjes zorgt waarschijnlijk wel voor grotere swings dan de 5000NL...