freerolls & kleine toernooien

• hassan4
      hassan4
      Bronze
      het word steeds moeilijker althans naar mijn inzien om the poker strategy toe te passen.

de hele net is overspoelt met NOOBS die trash handen veel callen die niet serieus spelen . vaak het geval met freerolls .
      (NOOBS)spelers die het niks ken schelen (windowshopper)

mijn tip als je wat verder wilt komen . zo veel mogelijk handen callen als de big blind 10/20 is en de flop the checken omdat er zo veel mensen zijn die met neppe handen spelen. doel is om een beetje stack te maken en vervolgens even sit out (tenzij je super mades hebt) wacht je even tot de noobs eruit liggen. (meestal zon 1/5 van ingeschreven spelers)
      daarna pas ik de short stack strategy toe.

heb na 2 jaar pokeren wel een paar freerolls gewonnen 30 dollar max en tickets voor 50 seat frenzy

deze ervaring heb ik ik bij party poker opgedaan dus houd me er niet aan vast als het op andere sites anders is.

ik ga het nu bij Mansion proberen....
  • 6 antwoorden
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      Ik weet niet hoe het bij party poker is, maar heb ook al een paar freerolls bij full tilt gedaan, en daar haal je de fishes er zo uit.
      Er zijn er altijd een paar die constant preflop all-in gaan (het frustrerende is dat die eikels heel vaak geluk hebben en zo een super stack krijgen na 30 seconden in het toernooit)

Ik zou er gewoon de sss toch toe te passen aangezien je dan meestal met de beste hand eindigt en relatief gemakkelijk hun chips kan afpakken.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Jullie solliciteren echt naar een ticket voor de 100K, helaas schrijven jullie dan wel in de verkeerde thread.

Zie HIER meer info over de wedstrijd van deze week.

Natuurlijk kun je ook proberen om in aanmerking te komen voor de "Battle of the Donkey's. Over dit event kun je HIER meer info vinden.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Haha, wat hassan zegt klopt wel.
      Ik probeer met zoveel mogelijk handen in het begin van een toernooi te callen (maar ook met SNG's en andere MTT's) waardoor je nog wel eens een leuke flop te zien krijgt, vaak verdubbel je in het begin, zo niet dan ben je een paar kleine BB's kwijt, maar dat maakt niet zo heel veel uit omdat ze later pas omhoog gaan.

@Sharp: Dit is wel wat anders dan die wedstrijd van deze week, daar komt een heleboel meer bij kijken dan alleen deze regeltjes die ik net neergezet heb?!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Een beetje uitbreiden en wie weet? ;)
    • hassan4
      hassan4
      Bronze
      dis voor mijn The on liner op het gebied van poker en leven.
      tattoer het op je buik !!!!!!! ik heb het op mijn pokerkaarten laten drukken :) ben ik ziek ???

The Race is Long , and at the end Its Only with Yourself,,,,
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      in freerolls moet je gewoon de dicipline hebben om alleen maar made handen te spelen. je word toch wel afbetaald dus waarom bluffen terwijl je 90% van de keren gecalled word. als je 2 uurlang niks krijgt en eruit geblind word jamemr dan volgende keer beter.