5Nl Kq Tp

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Waarschijnlijk beetje zwak gespeeld van me, maar na die minraise op mijn check/raise had ik em op AK gezet en aangezien ik ook nog es uit positie zat dacht ik hier geen risico's te nemen en gewoon te folden.

Goed?

Absolute Life Poker Patan (Beginner) 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Guega ($0.94)
      SB Nas1988 ($4.76)
      BB Neoken ($4.94)
      UTG kmikko ($0.94)
      UTG+1 Berni88 ($3.39)
      MP pasidefix ($6.67)
      CO-1 bourouhalda ($1.85)
      CO folgorato68 ($2.13)

Preflop: Neoken is in the BB with Q:diamond: K:heart:
      2 folds, pasidefix raises to 0.16, 4 folds, Neoken calls 0.12.

Flop (0.34) K:diamond: 2:diamond: 5:spade:
      Neoken checks, pasidefix bets 0.20, Neoken raises to 0.60, pasidefix raises to 1.20, 1 fold
  • 2 antwoorden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Je kan je afvragen of je well moet callen met vrouw koning op de bigblind met een raise voor je. Maar hoe je hem dan speelt vind ik wel goed, je wilt weten waar je staat, je re-raiset hem, maar met zo'n sneaky min-raise van hem zou ik mijn hand ook weggooien.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Fold preflop. KQo is een moeilijke hand om te spelen uit positie. Je bent vaak gedomineerd en het is moeilijk value te halen uit een TP hand.
      Deze hand is daar een perfect voorbeeld van. Je hebt TPSK, maar is je hand goed? Je kan hier onmogelijk 3 straten van valuebets callen die Villain maakt, terwijl je makkelijk de beste hand kan folden.
      Ik zou de minraise op de flop callen, en reëvalueren op de turn. Maar tegen elke significante bet fold ik.