Reload bonus titan poker

• Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Einde van volgende week open ik een titan poker account en gebruik ik de code psvip bij mijn storting.
      (kan ik ook eens meedoen met de zondag-freerolls) :)
      Ik heb net gelezen dat er geen tijdslimiet is voor het behalen van de 200% bonus die je krijgt bij de eerste storting.

Daaronder lees ik echter dat als het account eenmaal succesvol is gelinkt met Pokerstratregy, je gebruik kunt maken van de reloadbonus (ook weer 200% met de code psvip)
      Hoe zit het met deze bonus, heeft deze wel een tijdslimiet en moet je deze storting binnen een bepaalde tijd hebben gedaan om gebruik te kunnen maken vd reloadbonus?

Groeten van Ray
  • 2 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi ray,

deze reloadload bonus is helaas geen 200%, maar 50% tot max 500$.

je speelt deze reload bonus echter wel gelijktijdig met je first deposit bonus (die 200% bonus) vrij. Dus je krijgt dan tijdelijk 2 bonussen tegelijk!
      voor de reload bonus geldt:
      - je moet reloaden tussen 8-11 april (vandaag laatste dag dus)
      - de reload bonus is 3 maanden geldig, het deel van de bonus die je na 3 maanden nog niet hebt vrijgespeeld vervalt.
      - per 600 gespeelde titan points krijg je 5$.

hopelijk is het zo een beetje duidelijk.
    • Rayt34
      Rayt34
      Bronze
      Hoi Lanfear,

Bedankt voor je uitgebreide en duidelijke reactie!

Goed dat je dit zo verteld, want op de site van ps wordt gesproken over 200% reloadbonus en wordt niet verteld over een tijdslimiet van de reloadbonus.

Het is mij geheel duidelijk en ik weet precies waar ik aan toe ben.
      Voor mij is dan de eerste storting gewoon het meest belangrijk en kan ik die hoger maken dan ik van plan was.

Groeten van Ray