50NL AA 3way op 3suited flop

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      $0.25/$0.50 No Limit Holdem
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($26.20)
      UTG 1 ($51.90)
      MP1 ($49.50)
      MP2 ($20.50)
      CO ($48.25)
      BTN ($48.50)
      Hero ($46.00)
      BB ($4.50)

Pre-flop: ($0.75, 8 players) Hero is SB A:diamond: A:heart:
      UTG calls $0.50, UTG 1 calls $0.50, 3 folds, BTN bets $2.50, Hero bets $7, 1 fold, UTG calls $6.75, UTG 1 folds, BTN calls $4.75.

Flop: Q:spade: 8:spade: 6:spade: ($22.75, 3 players)
      Hero bets $20, 1 fold, BTN bets $40, Hero goes all-in $18.75

Turn: 4:spade: ($101.5, 2 players)

River: 9:club: ($101.5, 2 players)

Final Pot: $101.50

Moet ik folden op de flop?
      Kan toch moeilijk wegleggen met zo'n odds of wel?
      Hij kan hier evengoed TPTK met nutFD hebben of KK met nut FD ofzo

groeten
  • 9 antwoorden
    • kefferson
      kefferson
      Bronze
      Pre-flop: ($0.75, 8 players) Hero is SB A A
      UTG calls $0.50, UTG 1 calls $0.50, 3 folds, BTN bets $2.50, Hero bets $7, 1 fold, UTG calls $6.75, UTG 1 folds, BTN calls $4.75

Je doet het preflop erg goed vind ik. er word geraised jij reraised. dat de utg called is me een raadsel. maar aangezien ze jou raise callen en niet reraisen is een KK AA uitgesloten een AK suited en QQ zit er zeker in.
      de flop is niet gunstig voor je.

de pot is 20 en je zet de pot. waardoor je door zijn reraise commited bent in de hand.Voor de odds die je na je raise hebt kan je niet meer folden denk ik.

je had misschien eraan kunnen denk om een minder grote bet te maken. zodat als de tegenstander pusht je nog kan afleggen.

probeer in toekomstige handen meer zijn range vast te stellen.
      ik zou zeggen hij raised jij reraise hij callt call is altijd een pocket pair. of AQ suited+

op zo een flop is het moeilijk om iemand met een AK met 1 schoppen nog weg te krijgen.

ik vind het een zeer moeilijke hand na de flop.

hoop dat je er iets aan hebt.

won je nou uiteingelijk de pot of niet?

groeten

Gl @ the tables
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Lastig inderdaad zeg.
      Denk dat je zelfs met twee azen niet moet kiezen voor zo'n grote continuation bet, het is zo'n scary board. Maar na dit bet van je kan zeker niet meer wegleggen eigenlijk.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik bet zo groot om te protecten tegen flushdraws

groeten
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Haha maar als iemand hem al heeft ;)
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      daar hou ik eigenlijk geen rekening mee gezien de PF acties...

groeten
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Zie jij geen mogelijkheid tot aas koning schoppen of aas 10 schoppen, zulke handen?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      uiteraard zie ik AsKs ertussen zitten maar die kans is klein, dat is maar 1 hand.
      AsTs callt toch niemand PF met zon bets
      en dan nog, een geflopte flush hou ik zelden rekening mee, komt gewoon weinig voor :)

groeten
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      BTN kan met aas 10 schoppen bijv. callen voor de odds, aangezien hij maar 4,75 hoeft bij te leggen. En dat hij dan eerst geraiset heeft kan ook goed naar 2,50 met aas 10 van schoppen. Ik zou zo'n hand zeker niet uitvlakken.
      Als je hem op alleen de schoppen aas zet, omdat je informatie over hem hebt of je dat gezien zijn play in het verleden zeer tot de mogelijkheden vind behoren is je play goed en heb je pech met de 4e schoppen op de turn.
      Ik zit enkel maar te gissen, ik zou het ook lastig vinden, maar denk niet dat ik zo'n raise naar 20 had gemaakt.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ik zou preflop iets meer raisen (8$ ofzo), je zit OOP en er zijn veel spelers in de hand.
      In een gereraisede pot kan je altijd iets minder betten, zelfs op een 3-flush board. ~15$ is dus ook ok. De minraise is een beetje zorgwekkend, maar het probleem is dat je te goede odds krijgt om te folden. Hij kan dit zeker doen met een enkele :spade: , al dan niet in combinatie met een paar. Tegen zulke handen is je equity niet geweldig, maar je hebt in deze situatie ongeveer 4:1 odds, dus callen is eigenlijk een no-brainer.