5Nl Qj

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Minraise wou ik in positie wel nog es callen. Flop mss moeten raisen, maar kdacht es te zien wat em op turn zou doen... River valuebet gemaakt, daarna kon ik nog moeilijk folden.(khad em niet echt op flush gezet) Wa peisde?

Absolute Life Poker Trapani 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button rekopp87 ($5.33)
      SB stievro ($10.50)
      BB Nomopafos ($5)
      UTG gerochka100 ($4.61)
      UTG+1 Danzeon ($4.91)
      MP Neoken ($4.92)
      MP DayDream22 ($4.41)
      CO-1 woodyuk2 ($4.92)
      CO smokie39 ($5.04)

Preflop: Neoken is in MP with J:diamond: Q:club:
      1 fold, Danzeon raises to 0.08, Neoken calls 0.08, 4 folds, stievro calls 0.06, Nomopafos calls 0.04.

Flop (0.32) 6:heart: 7:diamond: Q:heart:
      stievro checks, Nomopafos bets 0.32, 1 fold, Neoken calls 0.32, 1 fold.

Turn (0.96) Q:diamond:
      Nomopafos checks, Neoken bets 0.64, Nomopafos calls 0.64.

River (2.24) 2:diamond:
      Nomopafos checks, Neoken bets 1.12, Nomopafos raises to 3.96, Neoken moves all-in for 2.76
  • 4 antwoorden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ik zou zeker geen raise callen met boer vrouw en met nog mensen achter je dan.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      perflop is dit een fold. je bet op de turn is te laag.
      de river is lastig. Ik zou heir ook callen, alleen vanwege het feit dat hij de flop gebet heeft en ik hem daardoor niet op een diamond draw zou zetten op de turn. het zou kunnen dat hij hier 2 harten heeft of een q met een lagere kicker. hij zou hier ook heel goed q/6 q/7 of q/2 kunnen hebben. ik denk dat je ligtelijk achter ligt op zijn range maar je krijgt meer dan 2:1 op je geld dus moet je hier gewoon callen. ookal is er een goeie kans dat je beat bent.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Fold preflop, er zijn nog heel wat mensen die na jou moeten komen (Ik snap niet hoe je kan zeggen dat je in positie zit ;) . Suited kan je eventueel nog overwegen om te callen, maar offsuit is dit een fold.

Flop en turn zijn ok.

River is zeer, zeer nipt. Je krijgt ongeveer 2.5:1, maar er zijn eigenlijk niet al te veel handen die je hier verslaat, QT of Q9 of een pure bluff, en daar stopt het. Een bet flop, check/call turn en check/raise river is een zeer sterke line en ik betwijfel of iemand zoiets doet met trips marginale kicker. Ik zou heel hard vloeken en vervolgens met veel tegenzin folden.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Mja, ik was eigenlijk een klein beetjen aant tilten op da moment en wou de hand niet meer opgeven. Zie posts KK en TT, da waren oa hands uit dezelfde sessie die me redelijk deden vloeken nog...

In het algemeen kan ik nog redelijk goed om met tegenslag, maar ieder mens heeft zijn grens eh ;)

btw: em had 77