5Nl Tt

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Call/fold/minraise of correct gespeeld?

Absolute Life Poker Wynne 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button gerochka100 ($5.31)
      SB Gumbel2 ($2.94)
      BB rolle6 ($3.60)
      UTG syserror ($5.59)
      UTG+1 Patkate ($4.05)
      MP hanghoon ($6.29)
      MP EFC23 ($5.25)
      CO-1 sensuiseikoki ($4.10)
      BB Neoken ($5)

Preflop: Neoken is in the BB with T:club: T:diamond:
      1 fold, Patkate calls 0.04, hanghoon raises to 0.20, 2 folds, Neoken raises to 0.64, 4 folds, hanghoon calls 0.44.

Flop (1.42) 2:diamond: 4:heart: 2:spade:
      hanghoon bets 1.08, Neoken moves all-in for 4.36, hanghoon calls 3.28.

Turn (10.14) Q:heart:

River (10.14) 6:club:
  • 8 antwoorden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Lastige situatie. Hij zou heel goed boeren kunnen hebben, maar ook bijvoorbeeld twee negens. Niet slecht gespeeld, maar wel erg agressief...
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      het lastige aan 5nl is dat hij hier ook een twee kan hebben, of elk pp. 3en, 4en tot 9's allhoewel ik hem hier niet op een paar zet hogen dan 10en (uit mijn ervaring heb ik het idee dat op 5nl mensen gewoon al het geld erin knallen met j/j of hoger.

Hell op 5nl heb ik mensen dit soort bets zien callen met a/k of a/q. je bet is dus gewoon goed tenzij je een bepaalde read hebt waardoor je hem op een specifiekere range kan zetten.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Pre-flop acties duiden inderdaad op een pocket pair. Niet hoger dan JJ, en niet lager dan 88.
      Door de bet op de flop, denk ik aan een overpair (niet zo moeilijk met zo'n board ;) )....
      Als je dacht dat je voorliep, dan was die shove wel goed, imo.

Ik denk -88- of -99- :D
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ik had hem ook op een pocker pair gezet. Alleen JJ en in mindere mate 44 waren de hands die ik nog voor mogelijk hield en die me nog zouden kloppen. QQ of hoger had ik wel een reraise verwacht preflop.

Daarom dat ik dacht, pushen hier :)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      Ik had hem ook op een pocker pair gezet. Alleen JJ en in mindere mate 44 waren de hands die ik nog voor mogelijk hield en die me nog zouden kloppen. QQ of hoger had ik wel een reraise verwacht preflop.

Daarom dat ik dacht, pushen hier :)
      In dat geval,... NH!! ;)
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ik denk dat ik gewoon call preflop met TT. De hand is lastig te spelen OOP in een gereraisede pot. Reraisen is natuurlijk niet verschrikkelijk als je Villain een wijde range geeft.

Verder nh. Natuurlijk kan je hogere pocket pairs niet uitsluiten want er zijn genoeg tegenstanders die preflop slowplayen met KK of AA en gewoon flatcallen. Maar ik denk dat TT hier ook wel vaak de beste hand kan zijn en gezien het feit dat je preflop reraisede is een push hier standaard.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Hmm, ik merk net dat de hand history niet echt klopt. Hoe kan Villain in MP zitten en jij in BB, terwijl Villain de eerste actie maakt op de flop?
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Het was mijn eerste hand, en ik had geen geduld om te wachten op de BB op dat moment, dus gewoon BB gepost in CO ;)

Anyway, em toonde KK. Had ik niet direct verwacht, maar kom, zolang de hand goed gespeeld is...