mijn oude account

• hassan4
      hassan4
      Bronze
      ik heb een (oude)account bij pokerstars , ik heb mijn nickname opgeslagen bij de first deposit bonussen ,kom ik dan nog ik aanmerking voor die deposit bonus of.. (die account is niet geactiveerd met de bonus code)
      of
      moet ik een nieuw acount aanmaken met die bonuscode??

greet:)
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi hassan,

Wanneer je al een account hebt bij PokerStars is het niet mogelijk om deze te koppelen aan PokerStrategy. Een nieuwe account aanmaken is iets wat PokerStars zelf niet zal goedkeuren.

HIER staat een overzicht van de pokerrooms waar je gebruik kunt maken van de mooie bonussen via PokerStrategy.

In het geval van Titan is het eventueel wel mogelijk om je account te laten koppelen. Hiervoor dien je dan een ticket aan te maken.

Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan vervolgens op "new ticket". Leg dan in het Engels uit dat je je Titan account wilt koppelen, inclusief je TTR..... nummer.

Ik zou dit zeker doen, zodat je ook in aanmerking komt om deel te nemen aan de Sunday Freerolls waar we nu ook een extra promotie voor hebben.