0,15 / 0,25

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik speel sinds 2 weken via pokerstrategy op Mansion poker en heb inmiddels een bankroll van 132$ opgebouwd. Dit betekent dat ik bijna een level omhoog kan qua blinds.

Op pokerstrategy wordt echter aangegeven dat je naar de blinds 0,15/0,25 moet, maar deze bestaat op Mansion poker helemaal niet.

Het is of 0,10/0,15 of 0,15 /0,25 . Welke dien je met een bankroll van 150$ nou te spelen dan?

Groetjes,

Tim
  • 3 antwoorden
    • kefferson
      kefferson
      Bronze
      je zou met 150 dollar beter 10.15 cent kunnen spelen dan 15 25 cent je hebt maar 6 buy ins dan. dus de kans dat je broke gaat is zeker aanwezig als je pech hebt.als ik jou was zou ik 10 15 cent spelen tot je 250 dollar hebt en dan naar 15 25 cent gaan. dan kan je als je terugvalt tot 150 weer naar 10 15 cent.

hopelijk heb je er iets aan.

gl @ the tables
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Kefferson zit op het verkeerde forum denk ik, want dat is BSS waar hij het over heeft.

Het artikel over BR management, geeft voor de overstap naar 10/25 een BR aan van 30 buy ins. Dat kan je als richtlijn ook aanhouden voor 10/15, dus daarnaartoe met een BR van 90$.

Je moet overigens niet alleen kijken naar je BR. Het is ook afhankelijk van je comfort level. Aan hogere blinds moet je toch altijd even wennen (ik althans). Mensen spelen ook anders op elke level die je hoger gaat. Dus kan je aanraden om het stapje voor stapje te doen en niet meteen naar 25NL te gaan.

Die 30 buy ins is dus ook echt een richtlijn. Persoonlijk ben ik een BR nit en ben daar dus behoorlijk conservatief in. Ik streef naar meer dan 100 buy ins voor de volgende limiet, zodat een stack verliezen niet echt pijn meer doet. Maar dat is je eigen voorkeur hoe je dat doet.
    • kefferson
      kefferson
      Bronze
      hallo

you are right, ik heb dat aspect over het hoofd gezien.

me verontschuldigingen.

groeten