Vandaag naar de piraten toe!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ja ja, beloofd is beloofd en ik zal dus vandaag met het gezinnetje naar de piraten gaan, tropische vissen bekijken en heel Vlissingen zien vanuit het grote arsenaal.

Gezien de drukte bij PS, trip naar Hamburg en de vele ziekenhuisbezoekjes is het weer eens tijd voor een dagje quality time. Ik zal dan ook tot vanavond laat niet aanwezig zijn hier.

Toch moet ik enigzins met moeite mezelf achter de computer vandaan trekken. Er zijn zoveel leuke dingen gaande op dit moment, The Battle of the Donkey's, de Titan League, noem maar op.

Sowieso wordt het met de dag drukker en gezelliger op dit forum. Er begint echt een community te onstaan. Dit is natuurlijk waar ik en de andere mods/handjudges het natuurlijk dagelijks voor doen.

Dus ik kan het niet nalaten om jullie nog even op de vele promo's te wijzen, waarover je alle info in het nieuws kunt vinden.

Tevens heeft Zeezout weer een leuke column geschreven die je ook in het nieuws kunt vinden.

Ik hoop dat als ik vanavond weer terug ben, er weer veel nieuwe betogen staan voor The Battle of the Donkey's, nog meer input qua namen voor de interviews en niet te vergeten dat onze Makomar ook weer eens iets te doen heeft. Hij heeft het namelijk opvallend rustig met de handbeoordelingen. ;)

Verder iedereen een prettige dag toegewenst en tot vanavond laat.
  • 3 antwoorden