0,50/1,00 SH - K8o - villain donkt flop

• Classical
      Classical
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)   
      Position
      BB
      BU

0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 8:diamond: , K:spade:
      2 folds, Hero raises, SB folds, BB calls.

Flop: (4,50 SB) 2:heart: , 4:club: , 9:diamond: (2 players)
      BB bets, Hero calls.

Turn: (3,25 BB) 3:club: (2 players)
      BB bets, Hero raises, BB calls.

River: (7,25 BB) 6:club: (2 players)
      BB checks, Hero checks.

Final Pot: 7,25 BB

Slaat die turn raise ergens op? Zijn WTS is weer laag en ik heb wellicht wat FE met de gecomplete straight draw? Het pakte uit als FreeSD raise, maar heb ik genoeg SD value daarvoor?
      Misschien gewoon fold turn nier. Zijn af zal wel niet kloppen.
  • 5 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      volgens mij heb je geen FE op deze turn
      denk wel dat hij hier meestal een made hand donkt op dit zeer droge board
      dus ik call de flop en waarschijnlijk de turn ui folden.
      je hand is ook niet goed genoeg voor showdown volgens mij
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou hetzelfde doen als henne...

Maaaaaaar, als je de flop callt om turn unimproved te folden, kun je dan niet beter de flop folden omdat je niet je odds krijgt om te drawen? Implied odds zijn er nou ook niet echt lijkt me.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ik call ook de Flop en fold de Turn. De 3 is slecht, omdat nu veel draws compleet zijn en hij gaat denk ik niet een par folden. Misschien op de River met de 6 erbij, dus zou ik op een Turnraise ook nog een keer de River betten. Maar in deze kleine pot, fold ik gewoon de Turn.

Als hij altijd super-agressief donkt, ook gewoon een keer naar de Showdown gaan met K high.

De Flopcall is goed, omdat hij dan nog een keer de Turn moet betten, dus zijn bluff word veel durer. Als jij altijd op de Flopdonk foldet, donk ik gewoon iederee Flop en c/f de Turn. Op een drawheavy board callen wij hier ook niet alleen voor onzere outs, maar moeten ook bereid zijn, naar de Showdown te gaan.

De Range van BB is wel heel groot, maar het hangt ervan af, of hij pure bluffs op deze boards kan maken, die wij eigenlijk nooit hitten. De straat is dus eigenlijk nooit in onzere Range en kunnen wij niet representieren.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Makomar
      De straat is dus eigenlijk nooit in onzere Range en kunnen wij niet representieren.
      Ik ben het met alles wat je zegt eens, maar niet met deze: A5 is in onze range, en de straat is dus een mogelijkheid. Maar niet genoeg om de move op te maken, geef ik toe :)
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ja, A5 zal het enige zijn. Natuurlijk moet de andere ook nog over nadenken, wat in onzere range is en wat niet...