50NL T5o freeplay 2 pair

• 5 antwoorden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Tsja lastig.. Zou hij hier prelop callen met twee wijven?
      8en en 10en zijn uitgesloten... Misschien aas 10 of 10 acht.. 5en zou dus inderdaad ook kunnen.
      Het is wel een tighte fold, maar wel een begrijpelijke. Om nou alles op het spel te zetten met twee paar 10en en 5en...
    • stevenm1988
      stevenm1988
      Bronze
      waarom sluit je een setje 8en en 10en uit? Het is toch heel normaal dat hij daarmee calt in de SB. Het heeft toch bijna geen zin om met zo handen te raisen. Na de flop zit je als eerste en ben je bijna telkens je raise kwijt
      Ik zou hem ook op een setje zetten en folden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Dan had hij zeker geraiset, lijkt me sterk dat er dan gecallt wordt..
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door stevenm1988
      waarom sluit je een setje 8en en 10en uit? Het is toch heel normaal dat hij daarmee calt in de SB. Het heeft toch bijna geen zin om met zo handen te raisen. Na de flop zit je als eerste en ben je bijna telkens je raise kwijt
      Het heeft altijd zin om pocket pairs te raisen, ongeacht de positie. Ge moet dat doen voor setvalue, als je niet raised en ge hit uw set gaat ge heel moeilijk nog een schone pot binnenhalen. Daarom altijd raisen om potje te vergroten, mist ge de flop dan kunt ge uw pp altijd direct opgeven als ge wilt... Al maak ik meestal nog een cbet in HU situatie, die vaak genoeg ook nog de pot binnenhaalt.

Callen met bijvoorbeeld TT is gewoon belachelijk slecht imo.

Los daarvan zie ik wel nog veel mensen gewoon callen met 88 of TT preflop, dus die handen uitsluiten zou ik ook niet direct doen.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Een SB die c/r doet nadat er een bet en 2 callers zijn geweest, is waarschijnlijk niet aan het bluffen, maar het kan wel. Ik denk dat ik in zijn zijn plaats met een OESD ook zo zou spelen, er zijn zelfs donks genoeg die dit doen met AT. 2 paar is goed genoeg, en gezien zijn stacksize zou ik over the top komen met een reraise en blij zijn om headsup all in te gaan.