boooo titan --> mmmmKelly

• HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      Was ik hier een MTT $2000 GP freezeout met 505man aant spele, wordt het spel onderbroken voor iedereen terwijl er nog 16man overschieten en ik dus al minstens 23,88$ had, (vanaf 10de plaats was het 30$)

ik naar online support:

HoofdVogel: i was playing 2000 GP Freezeout, and it interrupted while i was still in the game & in the money also -> my current balance is still the same now, what now?
      Natalie: I apologize for the long wait. We try to attend to all our players the quickest possible time. My name is Natalie the Online Support Team. I am glad to assist you with your concern.:)
      Natalie: We’re sorry for the inconvenience. We are aware of this problem and our poker team is working on it. Players eligible for a refund will receive it as soon as possible. Thank you for your patience and understanding.
      HoofdVogel: how much do i get now?
      HoofdVogel: 23,88$ ??
      Natalie: Were you disconnected Piet?
      HoofdVogel: no the tounrney was interupted
      HoofdVogel: for everybody
      Natalie: Yes, it was interrupted and if you're eligible of the refund you'll get it soon.
      Natalie: The tournaments are okay now.
      Natalie: If you have further questions you may send us an e-mail to vip@titanpoker.com.
      Natalie: Is there anything else I can help you with?
      HoofdVogel: what means 'eligible of the refund'
      Natalie: If you were genuinely disconnected in the tournament, we will replace the money you have lost for registering in the said tournament.
      Natalie: All you have to do is wait for the money to be back in your account.
      Natalie: Alright?
      HoofdVogel: but i was in the money, 23,88$ and the buy-in was only 5$
      Natalie: Do you mean you're winning?
      HoofdVogel: yes
      HoofdVogel: i had at least 23,88$ then it interrupted
      Natalie: Piet, please wait for our refund first, as of the moment I have no idea how much you will get. Our Poker Team will issue you the refund and if you have fyrther questions you may contact us again or send us an e-mail, will that be alright?
      Natalie: further*
      HoofdVogel: i think ive got my 5$ buy-in already back, but i want my 23,88$ actually
      Natalie: We're still checking on the status of the tournament, I suggest you wait for a little while and kindly send us an e-mail regarding this, if you have further questions.
      Natalie: If you need any further assistance, please don't hesitate to contact me through the Online Support icon.
      Natalie: Have a nice day and wish you luck on our tables! ;)
      HoofdVogel: ok, i wil contact, seeya

Die laatste zin van Natalie moet ik die nu dubbelzinnig opvatten??

nu ff een mailtje sturen..
  • 14 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      hi, my nickname = HoofdVogel

today i was playing $2000 GP Freezeout, buy-in 5$ (more then 500 players)
      there were 16 players left when the game interrupted (for everybody) and i was still in the game, so i had at least 23,88$ profit.

Because of the interruption i only get my 5$ buy-in back, while i won already 23,88$ at least.
      I played this game approximately 3 hours then it interrupted..((

I have spoken to online support about this, and they know only about the refund of my buy-in,
      but they don't know about earning my deserved profit, thats why they say that i best can send an email..

I already have got my refund of 5$ buy-in back but actually i want my deserved 23,88$,
      with this tourney i could win more then 600$, but im happy with my 23,88$

I hope for a positif answer so i could keep trusting and playing on Titan

yours sincerely
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      woooohooooooooooow i.p.v. men 23,88$ heb ik nu rond de 110$ gekregen

:) :) :) :)

ps. antwoord op email heb ik nog niet gekregen ;)
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      niet zoveel als je ging krijgen als je won, maar wel een leuk bedragje

Een geluk bij een ongeluk :)
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      yep, ik was shortstacked met nog zo'n 9BB over (minste v. iedereen :) ) en zat het laatste 1,5uur in push/fold.

Daarom nam ik ook genoegen met die 23,88$

'Wie het kleine niet eert is het grote niet weert' zullen ze gedacht hebben,
      eerlijk gezegd ging mij dit vooral om t principe, had ik hier niets gekregen dan had ik toch nog eens goed nagedacht over nog verder te spelen op titan.

Maargoed alles in de sjakosch dus.. :)
      (voor de nl-ers alles in orde dus)
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      ik krijg hier net een email terug:

This is Kelly from Titan VIP Team.

We understand how you feel and where you?re coming from.
      We don't intend togive you an impression that we're taking your concern for granted because thatwould be our last resort.
      We appreciate your continued patronage to our pokerroom as evidenced by your VIP level status (Silver).

We experienced network issues which may prevent players to login in the pokerroom and play some games and tournaments. In line with this, few tournamentsand games have been interrupted.
      It is nice to know that you were alreadyreturned of the buy in and fees that you put in the tournament were you gotdisconnected.

Please understand that as the Card Rooms policy, the players will be entitledfor buy in and fees as the tournament was not finished.
      Being a valued playerhere in Titan Poker, I am issuing at token for you for the $3000 SaturdaySpecial as a compensation.

Again, we are very sorry for any inconvenience caused and rest assured that weare doing our best to provide you the best service possible.

We are positive that this will not, in one way or another, affect our existingrelationship.

Thank you for your understanding.
      Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contactthe Titan Poker VIP Team.

With best regards,

Kelly Titan Poker VIP Team

kort samengevat:
      a) ik ging dus enkel mijn buy-in + rake terugkrijgen
      b) ik ga een free ticket krijgen voor de $3000 Saturday Special
      c) en nu begint ze ook al over onze relatie...

ik heb gekregen:
      mijn buy-in + rake, extra 110$, ticket $3000 Saturday Special (valid until 1-6), de relatie moet ik er dan wel bijpakken.. ;)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik denk dat het +EV is als je vraagt of ze met je wil trouwen :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      das echt mooi opgelost van titan moet ik zeggen.
      die 110 is wel een leuk bedrag zeker omdat je shortstacked was en dan nog dat tourney ticket (wat is de buyin daarvan normaal?)

was dan toch zeker de moeite waard om die mail te sturen!
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      buy-in voor $3000 Saturday Special is $100+$10

grapje, nee 'only available with invitation'

@yoghi :P
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Als ik jou was, zou ik het onderwerp van deze thread veranderen.
      I :heart: Kelly ofzoiets :D
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      goed idee..
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      das echt mooi opgelost van titan moet ik zeggen.
      die 110 is wel een leuk bedrag zeker omdat je shortstacked was en dan nog dat tourney ticket (wat is de buyin daarvan normaal?)

was dan toch zeker de moeite waard om die mail te sturen!
      Ik verwacht dat hij dit zonder die mail te sturen ook wel gekregen had, heb het in het verleden namelijk ook wel eens meegemaakt op Ipoker. Daar werd de 100K ook interrupted en toen kreeg ik ook een ticket cadeau voor de 25K van de week daarop, misschien standaard policy?
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      klopt, maar t ging dus hier vooral om t feit dat ik mijn buy-in + 110$ gekregen had, een free ticket geven ze idd. meestal wel,

maar ik krijg hier net nog een mail en blijkt dat de laatste 16 die zowiezo ITM waren een split pot kregen, dus elk 110$

Polyandrie?? :evil:
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Mag jij even blij zijn dat het toernooi geinterrupt werd.. ;)
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
      klopt, maar t ging dus hier vooral om t feit dat ik mijn buy-in + 110$ gekregen had, een free ticket geven ze idd. meestal wel,

maar ik krijg hier net nog een mail en blijkt dat de laatste 16 die zowiezo ITM waren een split pot kregen, dus elk 110$

Polyandrie?? :evil:
      Ja vergat het op te merken, maar op dat moment splitten ze inderdaad.

Over die 3K Saturday Special en Ipoker gesproken, ik heb het weer eens over het Ipoker-netwerk en krijg spontaan een mail van ze of ik niet terug wil komen. :D Levert me in ieder geval ook een ticket op voor de 3K van deze of volgende week zaterdag, dus kan in ieder geval een gratis shotje wagen :)