Nl Ak

• Davinci5
      Davinci5
      Bronze
      $0.05/$0.1 No Limit Holdem
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($9.25)
      UTG+1 ($4.25)
      MP1 ($10.00)
      MP2 ($10.75)
      CO ($8.50)
      BTN ($10.30)
      Hero ($2.15)
      BB ($4.50)

Pre-flop: ($0.15, 8 players) Hero is SB [Kd][As]
      UTG calls $0.1, 1 fold, MP1 calls $0.1, 3 folds, Hero raises to $0.6, BB calls $0.5, UTG calls $0.5, MP1 folds

Flop: [Qd][7s][4d] ($1.9, 3 players)
      Hero bets $1, BB calls $1, UTG calls $1

Turn: [Ah] ($4.9, 3 players)
      Hero goes all-in $0.55, BB raises to $1.1, UTG calls $1.1

River: [Js] ($7.65, 3 players)
      BB checks, UTG checks

Final Pot: $7.65
      BB shows: [Qs][Ad]
      UTG shows: [3s][2s]
      Hero shows: [Kd][As]

BB wins $6.9 ( won +$4.2 )
      UTG lost -$2.70
      MP1 lost -$0.10
      Hero lost -$2.15
  • 7 antwoorden
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      In deze hand heb je gewoon pech. Ik vraag mij wel af wat screteb te zeggen heeft over je bet op de flop. Met nog 55 cent resterend na je bet was je toch al geketend.

UTG is hier wel een note waard mijn gedacht.

In het vervolg mss niet meer de showdown meeposten aangezien dit de beoordeling (Niet die van Screteb, maar van donk's van het type Herseel :D ) enigszins kan beïnvloeden.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      volgens mij zit je tegen twee man en mag je dan nooit betten met een trash hand.

verder was het op flop all in omdat de pot al groter was dan je stack.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Tegen 2 man, OOP had ik hier geen cbet gemaakt met overcards. Bij de check/call preflop verwacht ik pp's. Als je gratis turn had gehad, had ik daar uiteraard wel het geld naar het midden geschoven.

As played is je flopbet te laag ($1 in een pot van $1.9) en zou je gelijk allin moeten gaan.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ik had c/f gespeeld met 2 tegenstanders, tenzij je goede reads had op ze.

Wanneer je toch verder wilt spelen, dan had je op de flop beter kunnen pushen (wat Leo al zei). Je commit jezelf, met zo'n bet, dus kan je beter pushen.

Edit: Screteb zal zich daar niet door laten leiden, daar is het screteb voor. Ik daarentegen ben maar een mensch, dus beter weglaten :)
    • Davinci5
      Davinci5
      Bronze
      Dat ik pot commited was had ik zelf op de flop niet eens door. Best noob maar het is zo. En ik zal in het vervolg niet meer continuing bet maken met trash tegen twee spelers.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Das niet noob hoor Davinci, dat gebeurt iedereen wel eens :)
      Gewoon handjes blijven posten zou ik zeggen.
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      naar mijn idee heb je op de flop maar 2 keuze's... PUSH OR FOLD... of je checkt hier en fold bij een bet van je tegenstanders, dan rebuy je daarna gelijk tot je stack weer $2 is. Wat ook een optie is om gelijk je hele stack naar het midden te schuiven, waarschijnlijk had UTG dan gefold met zijn 23s :tongue: Maar jij kiest hier om $1 te betten, wat dus 2/3 van je stack is op dat moment. ik wil je niet afbranden maar ik vind dit gewoon een zwakke move... als je wilt betten gewoon all-in gaan, of anders check/fold