Thread: Battle of the Donkey's!!!!!!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Zie DIT nieuws voor alle info over The battle of the Donkey's!!!

Dit zijn de teams/deelnemers van vanavond:

Team Sharkking89:
      Sharkking89 = Dutchprophet
      Leo258 = SickFish NL
      Anunaki = The_Anunaki
      Xiquon = xiqu0n
      Sonatawolf = SonataWolf

Team Sharp80:
      Sharp80 = Sharp_80
      Zeezout = Sojaboon
      Roycus = roycus
      Mistagamerone = mistagamer
      TimothyVdp1

De overige deelnemers:
      Clarkov
      Dekuip = FMDeKuip
      DukeFreedom = Duke Freedom
      Hassan4
      MarcelHermus = marcelhermus
      Markuselitus = markuselitus
      NLDPeter = NLD-Peter
      Remmetje = petjep1
      Sandmannetje = sandmannetje
      Schelles
      Selgae = roppie74
      Stuss = ukkiepukkie
      Yggiz

De 100K Gtd op Pokerstars begint vanavond om 21.30 uur en kun je vinden in de PokerStars lobby via:
      "Tourney" -> "Special" -> "Sunday Hundred Grand"

Post in deze thread je nickname voor 17.00 uur voor zover deze nog niet bekend is. Op deze manier kunnen we op tijd het geld transferen. Is je accountname niet voor 17.00 uur bekend, dan kun je helaas niet meedoen!

Ik zal de accountnames naast de PS namen hierboven plaatsen, zodat ook de railers kunnen meegenieten van dit event.

Mijn vraag aan alle deelnemers en railers onder jullie: Post tijdens het toernooi hoe het gaat! Ik heb natuurlijk geen tijd om alle tafels te openen van jullie, maar ik wil natuurlijk wel weten hoe het jullie vergaat! Ik wil dat deze thread vanavond uit elkaar barst van de vele posts!!

Hou ook vandaag het nieuws in de gaten voor meer info! En vergeet ook de Titan League niet!

Schrijf je direct in wanneer je het geld binnen is, want vaak zit het toernooi al 2 uur voor aanvang vol!

Succes iedereen!

P.S. als je PokerStars accountname boven in de lijst erbij staat dan betekent dit dat het geld al is getransfered.
  • 519 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Veel geluk aan de deelnemer van Titan freeroll en 100K op pokerstars. Ikzelf ben er bij geenenkele bij. :(

Hopelijk een winstpartij van clubbrugge tegen klein broertje :) en stadsgenoot Cercle brugge en mijn dag is goed. Verder nog 1 weekje stage en 1 weekje vroeg opstaan :p

grtz elrio
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      NLD-Peter is mijn acc bij pokerstars
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      mijne was marcelhermus , maar dat was geloof ik al bekend.

we moeten wel ons best doen natuurlijk voor sharp. hij legt effe heel wat centjes in, het zou mooi zijn als er minimaal 1 heel ver in het toernooi komt.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Sharp i'm gonna make you rich Baby!!!! :D

Ik wens het andere team zeer veel sterkte :P

Ik zie jullie allemaal vanaaf!!!!!!! Geweldig!!!!!!! :D
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Mijn naam op pokerstars is Duke Freedom.

Erg bedankt he! :)
    • selgae
      selgae
      Bronze
      mijn nickname is roppie74 thanks
    • sandmannetje
      sandmannetje
      Bronze
      sandmannetje @ pokerstars

bedankt he :)
    • selgae
      selgae
      Bronze
      dat is snel sharp maak je rijk vanavond (hopelijk) zie je vanavond aan de finaltable :D
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      mijn user id bij pokerstars is markuselitus :)
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      ik heb het geld ontvangen en sta ingeschreven voor het toernooi:D ... ik wil hierbij trouwens ook een groot compliment geven aan sharp voor het vertrouwen en de kansen die hij iedereen bied... hij backt uiteindelijk toch 16 mensen ... :heart: :heart:

ik zit ook vaak op de forums van pokernews, en daar doen ze al langer aan het backen van low-rollers/no-rollers, en het blijkt toch dat sommige mensen niet altijd het beloofde aandeel trrugbetalen wanneer ze itm zijn gekomen, of zelfs niet eens het toernooi spelen en andere dingen doen met het geld

er is iemand die zelfs een soort van voorwaarden heeft gesteld aan het backen van mensen

1. De looptijd word van tevoren besproken, of volgens een vast aantal toernooien.
      2. De B.A.P. heeft niet als doelstelling om een bankroll te vergroten om zodoende meer toernooien te spelen.
      a. Op elk moment is de organisator/speler in staat om iedereen binnen 48 uur terug te betalen.
      b. Bij grote B.A.P. worden de bedragen in delen betaald. Denk bijvoorbeeld eerst toernooien spelen totdat 50% op is, en dan het restant. Hiermee spreid je het risico.
      3. Regels en maximum bedragen staan vast. Bij overtreding speelt de speler op zijn eigen roll. Uitzonderingen zijn natuurlijk wanneer de aandeelhouders ermee eens zijn.
      4. Prive-gegevens worden bekend gemaakt aan de aandeelhouders. Telefoonnummer, adres, emailadressen etc. Meer info in overleg.
      5. Ten ondersteuning van de verschillende gegevens een screenshot van pokerstars of van andere sites waardoor er een bepaald bedrag wordt gewaarborgd.

wanneer de battle of the donkeys uiteindelijk een wekelijks evenement wordt, zouden dit soort regels ingevoerd kunnen worden om minder risico te lopen dat je als aandeelhouder wordt bedrogen

greetings
    • sandmannetje
      sandmannetje
      Bronze
      niet gezien half 10, kan em niet spelen ..
    • sandmannetje
      sandmannetje
      Bronze
      EDIT:

ik heb hem naar Sharp_80 gestuurd..
      veel succes vanavond allemaal !
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Hoe zit dat trouwens met het terugstorten van winst? Ik weet dat het 50% vn het totale bedrag is maar hoe doe je dit dan?

Held van de week: Sharp!!!
      Persoonlijke held van de week: Shark :D
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Zal het hier nog even typen dan kunnen mensen me sneller helpen. Kan iemand mij even wegwijs maken bij Pokerstars, ik zie namelijk bij toernooien alleen maar freerolls staan.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Yeah! Sojaboon gaat zijn boontjes wel doppen straks!

Go Go Go Sharpio!

en de rest natuurlijk ook succes voor die 2e plaats! :D

Z.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Mooi dat je je team het beste wenst met het bereiken van die 2e plek Z... Behoorlijk nobel van je ;)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Nej

We nemen wel genoegen met de eerste plek

Anders is de uitdaging weg voor jullie voor volgende week :tongue: :tongue: :tongue:
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Lees ook DIT nieuwsbericht over hoe je je optimaal kan voorbereiden voor vanavond!

@ Xiqu0n,

Naar wat je beschrijft heb je denk ik nog geen real money account. Deze zul je dan even moeten aanmaken.

Anders zou het misschien je filterinstellingen kunnen zijn.
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Ja sorry het is al opgelost in het ander topic. Ik sta nu ingeschreven en alles. Bedankt!