mijn handhistorie voor 100k op stars

• remmetje
      remmetje
      Bronze
      Ik wil bij deze ff mijn hand historie oploaden van gister
      als iemand tijd en zin heeft kijk er eens naar met een replayer
      en laat me weten hoe jij vindt dat ik heb gespeelt
      download het hier
      Alvast bedankt voor de moeite
  • 12 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      hand 8 is enorm speculatief. dus ik had gecalled denk ik, je krijgt namelijk vast niet veel mensen weg aan deze tafel.

hand 69 had ik denk ik maar 3xbb geraised. je krijgt namelijk mensen toch niet zomaar weg. en je investering+de pot is nog wat kleiner.
      na je eerst cbet had ik hem denk ik weggegooid. en anders had ik die cbet iigeval wat groter gemaakt.
      AQ is gewoon lastig te spelen uit positie.

laatste hand had ik of gefold of gepushet. je bent namelijk toch comitted. en je zit in early pos. dus je weet nog niet wat anderen gaan doen.

verder weinig commentaar
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      de laatste hand was een misclick wou ik allin meteen
      had niks uitgemaakt want hij had me wel gecalled
      bedankt voor je visie Marcel !
      groetjes
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      je hebt gelijk wat betreft de grote van mijn Cbet maar ik waas bang om teveel te investeren ik heb door maar 900 te betten zwakte getoond.
      fijn zo een evoluatie
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Remmetje,

Goed dat je je handhistory post!

Het zal geen uitgebreide analyse zijn, maar gewoon wat suggesties/meningen zo op het eerste gezicht.

Hand 8:
      Ik zou hier meer raisen. Gewoon standaar 4xBB + 1BB per limper, wat 160 zou zijn. Je fold op de flop is uiteraard correct.

Hand 15:
      Persoonlijk limp ik liever niet met deze hand. Ik zou of folden of raisen in deze spot. Je zit in CO, dus wanneer je raist zul je zeer waarschijnlijk elke ronde als laatste mogen handelen wat je natuurlijk enorm goed kunt uitbuiten. Ik denk dat je met een limp te veel spelers de kans geeft om een flop te zien en ook al hit je dan weet je nog niet goed waar je staat met die vele limpers.

Hand 16:
      Zelfde verhaal als voor hand 15, maar dan met 1 positie verschil.

Hand 41:
      Hier neig ik toch naar een steal. Een raise van 450. Bij weerstand folden en tegen 1 tegenstander op de flop contibetten.

Hand 45:
      Hier hit je uit BB third pair op de flop met een waardeloze kicker. Je callt vervolgens een minbet. Als je dan toch vermoed dat niemand wat heeft gehit kun je beter zelf uitbetten dan heb je nog fold equity. Echter met callen kun je nooit direct een pot oppakken. Voor mij was het overigens gewoon check/fold geweest op de flop.

Hand 52:
      Ik vind de call hier vrij zwak, maar ik zeg niet dat het verkeerd is. Het gevaar vind ik echter de vele spelers die nog achter jou komen. Ik zou hier kiezen tussen fold of raise. Maar nogmaals, de call is niet verkeerd.

Hand 54:
      Lastig, SB heeft <10BB en kan heel goed met een grote range pushen hier aangezien hij first in is. Afhankelijk van een read zou ik hier misschien callen. Officieel lijkt het mij hier een fold, dus prima gespeeld.

Hand 55:
      Fold is niet verkeerd denk ik, maar ik zou hier ook overwegen om te callen. Je krijgt wel hele goede pot odds om een flopje te zien! Je hoeft maar 125 bij te leggen voor een pot van 1350, dus 10:1 pot odds.

Hand 69:
      Preflop zou ik naar 3x/2,5x BB raisen aangezien de blinds wat hoger zijn. Op die manier hou je de pot ook wat kleiner. Je zit namelijk vaak uit positie met een hand die niet slecht is, maar ook niet supersterk.
      Je continuation bet vind ik te laag, ik zou minimaal 1500 betten. Maar check/fold spelen vind ik hier helemaal niet slecht. De K ligt goed in de range van je tegenstanders en doordat je in een pot zit met 2 tegenstanders is het lastig. Elke ronde zit je uit positie. Een contibet vind ik niet verkeerd aangezien je de preflopagressor was, maar dan in iedergeval een hogere bet. Maar nogmaals, check/fold spelen kan hier ook.

Hand 76:
      Hier zou ik pushen met deze blinds. De spelers achter je zijn namelijk ook vrij tight als ik het goed heb gezien.

Hand 89:
      Is voor mij zeker een push first in vanuit de SB.

Hand 103:
      Ik snap je minbet hier niet. Zou voor mij of een push of fold zijn. Eerder een fold. Een raise vanuit UTG betekent meestal een sterke hand. AQo is dan vaak niet sterk genoeg. Je stack is <10BB, dus ik zou hier push or fold spelen.

Wat me over het algemeen opvalt is dat je vrij passief bent. Ik denk dat je met iets meer stealen of aggressiviteit en wat meer variatie in je spel krijgt en wat meer blinds op zult pakken. Zeker wanneer de blinds hoger worden is dit erg belangrijk.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. ;)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Waar kan ik mijn handhistory eigenlijk vinden?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Deze zouden op je harde schijf moeten staan. Vaak bij C-> Program files-> PokerStars etc.
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Deze zouden op je harde schijf moeten staan. Vaak bij C-> Program files-> PokerStars etc.
      Klopt, zolang je maar wel handmatig hebt ingesteld dat je HH's bewaard moeten worden op je harde schijf?
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      en anders kun je hem naar je mail toe laten sturen.

moet je het toernooiidea invullen.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Disability
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Klopt, zolang je maar wel handmatig hebt ingesteld dat je HH's bewaard moeten worden op je harde schijf?
      Ik denk het wel, er staat namelijk alleen een leeg mapje bij pokerstars :(
      Iemand enig idee hoe ik dat automatisch laat opslaan?

Is inderdaad ook een idee Marcel. Gelijk maar even doen :)
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      Dankje sharp voor jouw visie ga het rustig nog eens na lopen allemaal
      hier leer je van !!!
      groetjes
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      en over mijn agressie ik vond het nog te riskant om agressie te tonen met zo een lage stack ik ben hier toch al vaker op mijn neus door gevallen.
      hier en daar heb je natuurlijk wel gelijk hand 41 was een moeilijke beslissing voor mij en ik vind toch dat ik voor die tafel de juiste keus heb gemaakt,\al zou ik hen achteraf gewonnen hebben met 2 paar.
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      hand 55 ok heb je gelijk maar ik was bang voor een forse raise van de bb
      en met die kaarten wou ik dan niet meegaan.