Bankroll Opbouwen

• Marram
      Marram
      Bronze
      Stel dat ik met $100,- op een site begin te spelen. Hoeveel dollar zou ik dan aan het einde van de maand ongeveer moeten hebben? Up-en downswings daargelaten. Daarbij hou ik me wel aan de voorgeschreven 'BRM-limieten'.
  • 9 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi Marram,

Ik kan me voorstellen dat je deze vraag stelt, maar het is niet mogelijk hierop een echt antwoord te geven. Er zijn teveel factoren die hier invloed op hebben.
      zoals:
      - upswing/downswing: dit kan een tijd duren, dus het is niet dat je elke maand een x-aantal hande up en een x-aantal handen downswing hebt, dus hier is moeilijk voor te corrigeren.
      - Hoeveel tijd besteed je aan het pokeren
      - speel je cashgames / sng's
      - "hoe goed ben je"
      etc etc

Het klinkt misschien een beetje raar, maar het is ook niet altijd heel erg verstandig om je zulke "exacte" doelen te gaan stellen voor de ontwikkeling van je bankroll (ivm bovengenoemde factoren). Dit kan je namelijk extra druk gaan geven wanneer je je gestelde doel nog niet bereikt hebt. HIerdoor gaje dan misschien extra risico nemen, meer spelen dan je wil/kan, slecht spelen, etc.
      Het is veel verstandiger alles rustig aan te pakken, zorg dat je goed pokert, dan gaat je bankroll als het goed is vanzelf vooruit, zonder dat je de druk van voorafgestelde doelen hoeft te voelen.

hopelijk heb je hier iets aan, al is het niet precies waar je om vroeg :D
    • roycus
      roycus
      Bronze
      En vergeet vooral PLEZIER niet ;)
    • Marram
      Marram
      Bronze
      Oké oké.. Ik begrijp wat je bedoelt en dat er inderdaad meerdere factoren zijn, die invloed hebben op een bankroll. Maar het is voor mij belangrijk om te weten hoe snel ik omhoog kan klimmen. Kun je me ook geen indicatie geven hoelang de gemiddelde speler erover doet...?

Ik speel het volgende:
      - 3 a 4 uur per dag
      - alleen cashgames NL10 (toch maar $200,-)
      - 4 tafels tegelijk

Ik hoop dat dit nog enigszins helpt om een inschatting te maken.
    • Marram
      Marram
      Bronze
      Poker = Plezier, Roy ;)
    • Marram
      Marram
      Bronze
      Niemand ..?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik speel ongeveer hetzelfde als jij, alleen dan 9 tafels ipv 4.
      Ik had binnen 2 weken bij BR verdubbeld tot $96, maar daarna binnen een week weer gehalveerd (terug bij af dus).
      Nu geleerd dat je geen BR-doelen moet stellen, maar gewoon poker-technische doelen.
      Wat wil je bereiken hiermee?

Mijn doel nu is om zoveel mogelijk notes te maken tijdens het spelen en de strategie-artikelen door te lezen.
      Ook goede handen verliezen is niet zo erg heb ik geleerd, als je de hand maar goed speelt komt het vanzelf.

Het is dus belangerijker om zulke doelen te stellen dan te zeggen hoeveel je per maand gaat verdienen..
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Das niet te zeggen Marram.
    • Marram
      Marram
      Bronze
      Oke bedankt jongens..

Zo goed mogelijk spelen wordt het dan maar :)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Marram
      Oke bedankt jongens..

Zo goed mogelijk spelen wordt het dan maar :)
      Dan komt het geld vanzelf, en dus nog meer plezier ;)

Post eens wat handen hier ergens --------> http://nl.pokerstrategy.com/forum/board.php?boardid=1412

Dan weet je iig een beetje hoe je het doet :D

Succes aan de tafels :)