Account wijzigen

• RIVERLEMON
      RIVERLEMON
      Bronze
      Hallo,

mijn account by titan is inactief gewoorden, alleen kan ik hem bij mijn poker rooms niet weghalen.

er staat dan :
      Het is nog niet bekend of je TitanPoker account gekoppeld kan worden aan PokerStrategy.

Ik wil deze graag weghalen zodat ik de goede account door kan geven aan poker strategy. hoe kan dat?

alvast bedankt
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je account die je aan PS wilde koppelen had je al ingegeven en is nu inactief geworden?
      Normaal zou dit n paar dagen kunnen duren, omdat het per geval bekeken wordt bij Titan, of een koppeling naar PS mogelijk is.
    • RIVERLEMON
      RIVERLEMON
      Bronze
      Hoi lanfear,

hij is al meer dan een week bezig met valideren... zou jij mijn titan account weer kunnen clearen zodat ik de juiste gegevens in kan vullen? Zo kan ik er in ieder geval niet bij....
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi,

ik zal er zo even navraag over doen!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi RIVERLEMON,

Je kunt hiervoor het beste een ticket aanmaken voor de afdeling support. Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan vervolgens op "new ticket".

Leg dan in het Engels je situatie uit inclusief je Titan accountgegevens. Afdeling support kan dan je verzoek doorsturen naar Titan.

Of je account kan worden gekoppeld aan Titan zal per geval door Titan beoordeeld worden. Hou er echter wel rekening mee dat dit een paar weken kan duren, voordat je hier bericht over krijgt.